معمای قتل پیرزن تنها روی میز قاضی

با قتل پیرزن تنها در اتاق خواب منزل مسکونی اش، معمای جنایی دیگری روی میز قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفت.

معمای قتل پیرزن تنها روی میز قاضی

حدود ساعت 2 بعدازظهر پنج شنبه گذشته، ماموران انتظامی در تماس با قاضی ویژه قتل عمد مشهد، از مرگ مشکوک پیرزنی خبر دادند که فرضیه جنایی آن قوت گرفته بود.

در پی دریافت این خبر، بی درنگ قاضی دکتر صادق صفری عازم خیابان شهید یوسف زاده در منطقه خواجه ربیع شد و بدین ترتیب تحقیقات قضایی در حالی ادامه یافت که با دستور مقام قضایی گروهی از کارآگاهان دایره قتل عمد پلیس آگاهی نیز به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی مشهد) در محل وقوع جنایت حضور یافتند.

بررسی های مقدماتی حاکی از آن بود که زن 68 ساله با انسداد راه تنفسی توسط فرد یا افراد ناشناس خفه شده است. در همین حال واکاوی های دقیق نیز با کشف قیچی رهاشده در اطراف جسد، بیانگر آن بود که مهاجم یا مهاجمانی ناشناس طلاهای پیرزن را ربوده اند.

از سوی دیگر تخریب نشدن قفل های ورودی هم حکایت از آن داشت که عامل یا عاملان جنایت با پیرزن آشنا شده بودند و او خود در منزل را به روی آن ها گشوده است.

این فرضیه های جنایی در حالی زیر ذره بین تحقیقات گسترده قضایی قرارگرفت که ادامه بررسی های تخصصی نشان داد پیرزن  در منزل مسکونی به تنهایی زندگی می کرد و با برخی افراد نیز معاشرت دوستانه داشت.

در همین حال با دستور قاضی دکتر صادق صفری ،جسد پیرزن که «منیره» نام داشت در حالی به پزشکی قانونی انتقال یافت که بنابر نظر پزشکان حدود 6 ساعت از مرگ وی می گذشت.

کنکاش های ویژه کارآگاهان برای ردزنی عامل یا عاملان این جنایت با راهنمایی های قضایی وارد مرحله جدیدی شده است.

منبع: خراسان
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد