«حمید تاکاشی» در برگ ریزان برای نهمین بار دستگیر شد

دزد سابقه دار معروف به «حمید تاکاشی» که بهار گذشته دستگیر و روانه زندان شده بود،دوباره در فصل برگ ریزان و برای نهمین بار به چنگ قانون افتاد.

«حمید تاکاشی» در برگ ریزان برای نهمین بار دستگیر شد

 نیروهای کلانتری طبرسی شمالی مشهد از طریق رصدهای اطلاعاتی به اخباری دست یافتند که نشان می داد سارقان قصد فروش یک دستگاه پراید سرقتی را دارند،بنابراین با دستور سرگرد احمد آبکه (رئیس کلانتری) بلافاصله گروهی از افسران کارآزموده دایره تجسس عازم طبرسی شمالی56 شدند  وبا اطلاعاتی که در اختیار داشتند به کمین سارقان نشستند.

طولی نکشید که پراید هاچ بک وارد کمین شد و بلافاصله در محاصره پلیس قرارگرفت . راننده جوان با مشاهده نیروهای انتظامی، سراسیمه دنده عقب حرکت کرد و در حالی که قصد داشت از چنگ پلیس بگریزد با یک خودروی دیگر برخورد کرد اما عوامل انتظامی مسیر حرکت او را سد کردند و قبل از آن که راننده و سرنشین بتوانند پیاده فرارکنند، درهای پراید را گشودند و حلقه های قانون را بر دستان دو متهم به سرقت گره زدند.

خیلی زود و در کمال ​​​​​​​ناباوری نیروهای انتظامی مشخص شد که یکی از سارقان سابقه دار همان «حمید تاکاشی» معروف است که بهار گذشته هم توسط نیروهای کلانتری رسالت مشهد دستگیر شده بود.

بازجویی از متهمان نشان داد که آن ها پراید را از اطراف بازار فردوسی سرقت کرده و قصد داشتند آن را به مبلغ 15میلیون تومان به فروش برسانند.

در همین حال 4 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی نیز از داخل خودرو کشف شد و بررسی های تخصصی در حالی ادامه یافت که مشخص شد یکی از سارقان «سعید-ف» نام دارد و از دزدان سابقه دار معتاد است.

«حمید تاکاشی» نیز که به خاطر شکل ظاهری و خودزنی های وحشتناک به «تاکاشی» شهرت دارد ،برای نهمین بار به چنگ قانون افتاده است.

منبع: خراسان
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خرداد سال آینده منتظرش باشیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد