کشف جسد سوخته مرد معتاد در طبقه منفی یک

مأموران پلیس برای کشف علت مرگ مردی که جسد سوخته‌اش در ساختمانی نیمه کاره کشف شده در انتظار نظر متخصصان پزشکی قانونی هستند.

کشف جسد سوخته مرد معتاد در طبقه منفی یک

ساعت 9 و 30 دقیقه شامگاه پنجشنبه پنجم مهر، رهگذری در حال عبور از خیابانی بود که متوجه بوی تعفن شدیدی از ساختمانی نیمه کاره شد. مرد رهگذر در طبقه منفی یک ساختمانی نیمه کاره با جسد مردی میانسال مواجه شد و موضوع را به پلیس خبر داد و بدنبال کشف جسد، بازپرس سالار صنعتگر و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.
با ورود به محل آنها با جسد مرد سوخته در حالی مواجه شدند که چند روزی از مرگش می‌گذشت. در بررسی‌های اولیه به نظر می‌رسید که با یک پرونده جنایی روبه‌رو باشند اما در ادامه تحقیقات مشخص شد مرد 60 ساله کارتن خواب بوده و احتمالاً هنگام مصرف مواد جانش را از دست داده و آتش سوزی هم به خاطر آتش مواد بوده است.
بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و مشخص شدن علت مرگ را صادر کرد. با اعلام نظریه کارشناسان پزشکی قانونی در رابطه با علت مرگ، مشخص می‌شود که مرد میانسال به قتل رسیده یا بر اثر مصرف مواد جانش را از دست داده است.

منبع: ایران
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد