دو متهم به آزار جنسی یک دختر جوان، در بی‌اوغلو استانبول دستگیر شدند

دادگاه استانبول با بررسی تمامی شواهد و مدارک، هر دو متهم را به اتهام «تجاوز و سلب آزادی» به حبس محکوم کرد.

دو متهم به آزار جنسی یک دختر جوان، در بی‌اوغلو استانبول دستگیر شدند

حادثه‌ای تلخ و هولناک در ساعات اولیه صبح در منطقه بئی‌اوغلو استانبول رخ داد. دو مرد جوان با تعقیب زنی ۲۵ ساله در خیابان‌های خلوت، او را به دیوار فشردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند. این حادثه با واکنش سریع شهروندان محلی و دخالت نیروهای پلیس پایان یافت و متهمان دستگیر شدند. این اتفاق که در محله بئی‌اوغلو رخ داد، موجی از خشم و نگرانی را در جامعه ترکیه به دنبال داشت.

در ساعات ابتدایی روز، دو مرد به نام‌های سمیر ط. (۳۱ ساله) و عمر ک. (۲۷ ساله)، زنی به نام ایرم‌شان. آ. را که به تنهایی در حال قدم زدن بود، تعقیب کرده و به زور او را به دیوار گوشه خیابان فشرده و مورد آزار قرار دادند. فریادهای کمک‌خواهی این زن باعث شد تا مردم محلی به سرعت وارد عمل شوند و مانع ادامه این اقدام شوند.

در تلاش برای توجیه عمل خود، یکی از متهمان به مردم گفت: «این دختر، دخترعموی من است.» اما شهروندان خشمگین با جمله «اگر هم دخترعموی تو باشد، این رفتار هیچ‌گاه قابل قبول نیست» واکنش نشان دادند و مانع فرار آنها شدند. در همان لحظه، پلیس محلی که از طریق تماس‌های مردمی به سرعت در صحنه حاضر شد، هر دو متهم را بازداشت کرد.

با وجود شواهد اولیه، پس از انتقال به بازداشتگاه و انجام بازجویی، به دلیل عدم شکایت رسمی از سوی قربانی، هر دو متهم آزاد شدند. اما پس از بازبینی مجدد تصاویر دوربین‌های امنیتی و دریافت مدارک جدید، دادستانی استانبول دستور بازداشت مجدد آنها را صادر کرد. این بار سمیر ط. در جریان یک عملیات ویژه در شهر مرسین و عمر ک. در عملیاتی جداگانه در استانبول دستگیر و به بازداشتگاه منتقل شدند.

دادگاه استانبول با بررسی تمامی شواهد و مدارک، هر دو متهم را به اتهام «تجاوز و سلب آزادی» به حبس محکوم کرد. این حکم که در پی تلاش و پیگیری مجدانه نیروهای قضایی و پلیس استانبول صادر شد، به عنوان پیامی قاطع به تمامی متجاوزان و ناقضان حقوق شهروندان تلقی شد.

منبع: عصر ترکیه
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد