سرقت ۸ میلیاردی طلا از خانه دوست صمیمی

مرد شرور که ۸ میلیارد ریال طلا و جواهر از منزل دوستش سرقت کرده بود، با تلاش پلیس دستگیر شد.

سرقت ۸ میلیاردی طلا از خانه دوست صمیمی

سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی شکایت زنی مبنی بر سرقت طلا و زیورآلات از منزلش، تیم عملیات کلانتری ۱۱۸ ستارخان پیگیری موضوع را به‌ عهده گرفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری در محل سرقت حاضر و با بررسی دوربین‌های مداربسته خانه شاکی و استفاده از شیوه‌های پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند و با هماهنگی‌های قضایی به مخفیگاه سارق اعزام شده و متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم به جرم خود مبنی بر سرقت طلا و جواهرات اعتراف و اظهار کرد با همسر شاکی دوست بوده و به منزل آنها زیاد تردد داشته و حین رفت‌ و آمد از غفلت آنها سوءاستفاده کرده و از کلید در ورودی منزل آنها یک عدد تهیه کرده است. روز سرقت نیز می‌دانسته که اعضای خانواده در منزل حضور ندارند و از غفلت آنان استفاده کرده و مرتکب سرقت شده است.

سرهنگ افشار با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال به سرقت رفته ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم در پی‌جویی‌های انتظامی گفت: اموال مسروقه را به مالخر فروخته است که دستگیری مالخر در دستور کار پلیس قرار دارد و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

منبع: ایران
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد