علت آتش سوزی در خوابگاه دانشکده بستان چه بود؟

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جزئیات حادثه آتش‌سوزی در یکی از اتاق‌های خوابگاه دانشکده بستان را توضیح داد.

علت آتش سوزی در خوابگاه دانشکده بستان چه بود؟

مهدی بیژن زاده در خصوص آتش سوزی رخ داده در خوابگاه دانشکده پرستاری بستان، اظهار کرد: دانشکده بستان، یک واحد آموزشی مستقل است و از نظر آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مدیریت مستقلی دارد و زیر نظر شبکه بهداشت و درمان اداره می‌شود. وظیفه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز نیز در خصوص خوابگاه‌های دانشجویی نظارت و پیگیری است.

 وی با اشاره به علت آتش سوزی رخ داده در خوابگاه دانشجویی، گفت: آتش سوزی روز جمعه ۱۳ مهر رخ داده است و به نظر می‌رسد که به علت اتصال برق کولر در نتیجه روشن ماندن کولر، در یکی از اتاق‌ها بوده که منجر به آتش سوزی شده است. خسارت ناشی از آتش سوزی تنها در یک اتاق رخ داده بود و کنترل شد.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: با توجه به اینکه در زمان وقوع حادثه هیچ دانشجویی در اتاق حضور نداشته، خوشبختانه کسی آسیب ندیده است.

بیژن زاده در خصوص امنیت خوابگاه، بیان کرد: قاعدتاً نباید مشکل از ساختار برق بوده باشد، بلکه نوسان و جرقه در اتصالات کولر منجر به آتش سوزی شده است.

منبع: فرارو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد