چرخ گوشت دست کودک ۳ ساله کرمانشاهی را بلعید

رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت: در جریان یک حادثه، انگشتان دست یک کودک سه ساله در درون دستگاه چرخ گوشت رفت.

چرخ گوشت دست کودک ۳ ساله کرمانشاهی را بلعید

آتش‌پاد غلامرضا رضایی گفت: عصر روز گذشته (سه شنبه ۱۷ مهرماه) کادر پزشکی بخش اورژانس بیمارستان طالقانی با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و اعلام کردند که با توجه به گیر کردن دست یک کودک ۳ ساله در چرخ گوشت به حضور امدادگران این سازمان برای کمک به فرد آسیب‌دیده احتیاج دارند.

وی اضافه کرد: برهمین اساس ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی گروه امداد و نجات ایستگاه های شماره یک و نجات مرکزی را به همراه تجهیزات تخصصی مورد نیاز به این مرکز درمانی اعزام کرد.

رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه یادآور شد: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که دست چپ یک کودک سه ساله در قسمت گلویی یک دستگاه چرخ گوشت گیر کرده است.

رضایی تاکید کرد: نیروهای آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص برش و با احتیاط کامل، قسمت گلویی چرخ گوشت را برش داده و دست کودک را از داخل چرخ گوشت رها سازی کردند.

وی افزود: کودک سه ساله در حالی که دچار آسیب‌دیدگی جدی از ناحیه انگشتان دست شده بود، برای اقدامات بعدی به عوامل درمانی تحویل داده شد.

رضایی یادآور شد: برای پیشگیری از چنین حوادثی باید از چرخ گوشت‌های خانگی و صنعتی استاندارد استفاده و هنگام کار با این دستگاه‌ها و همچنین وسایل برقی نکات ایمنی را رعایت کرد.

سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه با ۱۱ ایستگاه، ۲۹۰ نفر نیروی آتش نشان و ۴۶ دستگاه خودرو عملیاتی بصورت شبانه روزی به شهروندان در حال ارائه خدمات است.

کلانشهر کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده است و دارای مناطق هشتگانه شهرداری است.

منبع: ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد