تحویل 19 جسد تصادف نطنز-کاشان به پزشکی قانونی

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان از انتقال ۱۹ جسد قربانیان حادثه تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت که شب گذشته در محور کاشان – نطنز اتفاق افتاد، به پزشکی قانونی اصفهان خبر داد.

تحویل 19 جسد تصادف نطنز-کاشان به پزشکی قانونی

در پی حادثه شب گذشته برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری تهران به کرمان و تانکر سوخت در محور نطنز - کاشان، تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند که به دنبال آن تیم مدیریت بحران استان اصفهان به حالت آماده باش درآمد.

مهرداد علی بخشی جانشین مدیریت بحران رئیس سازمان و مدیر ستاد بحران با اعلام این خبر و ابراز تأسف از وقوع این حادثه اظهار کرد: پس از اطلاع از وقوع این تصادف تیم مدیریت بحران استان اصفهان به حالت آماده باش درآمد و استان‌های همجوار نیز برای مداخلات احتمالی و بنا به اعلام نیاز استان اصفهان در حالت آماده باش هستند.

وی اظهار داشت: از آنجا که هنوز جسدی به سازمان پزشکی قانونی کشور تحویل نشده است، اعلام دقیق افراد متوفی میسر نیست، اما بنا به اخبار رسیده ۲۱ نفر از هموطنان در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

به گفته علی بخشی کار کارشناسی اجساد به محض تحویل آغاز خواهد شد و در صورت لزوم از آزمایش DNA برای شناسایی اجساد استفاده می‌شود.

مدیر ستاد بحران سازمان یادآور شد: با توجه به احتمال پراکندگی خانواده‌های قربانیان در استان‌های مختلف، حسب مورد با ادارات کل استان‌های مربوط برای اخذ نمونه و انجام آزمایش هماهنگی لازم صورت می‌گیرد و در صورت وجود، اطلاعات مورد نیاز برای تماس به خانواده این عزیزان ارائه خواهد شد.

تحویل ۱۹ جسد حادثه تصادف اتوبوس نطنز-کاشان به پزشکی قانونی استان اصفهان

علی سلیمان پور مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان از انتقال ۱۹ جسد قربانیان حادثه تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت که شب گذشته در محور کاشان - نطنز اتفاق افتاد، به پزشکی قانونی اصفهان خبر داد و اظهار کرد: از اجساد ارسال شده به پزشکی قانونی ۱۷ نفر بزرگسال هستند و دو جسد نیز متعلق به دو کودک کمتر از ۶ سال است.

وی افزود: بررسی‌های اولیه برای شناسایی و تعیین هویت اجساد در حال انجام است، اما با توجه به شدت جراحات و آسیب‌های وارده برای تعیین هویت قطعی نیازمند اخذ نمونه DNA و آزمایشات تخصصی‌تر خواهیم بود.

منبع: رکنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها