فقر زن و شوهر فاجعه خونین به بار آورد+عکس

فقر در زندگی زناشویی موجب جنایتی دردناک شد

فقر زن و شوهر فاجعه خونین به بار آورد+عکس

پلیس فلوریدا مردی 50 ساله را به اتهام قتل عمد همسرش و گمراهی ماموران پلیس دستگیر کرد.

جوزف ادوارد با تماس با اداره پلیس اعلام کرد که همسرش 3 هفته است که مفقود شده و او تاکنون نتوانسته از همسرش خبری به دست بیاورد.

ماموران پلیس با تماس جوزف فورا به منزلش رفتند و با ثبت درخواستش اقدام به پیگیری همسر او کردند و پس از چند ماه تعقیب و گریز جسد قربانی را در زیرزمین خانه اش پیدا کردند.

پس از دستگیری جوزف به عنوان مظنون اصلی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و پزشکان با کالبدشکافی از طریق پوست خونی زیر ناخن های قربانی هویت قاتل را که همسر دروغگویش بوده فاش کردند.

جوزف در بازجویی اعتراف کرد که برای گمراه کردن ماموران پلیس و رد اتهامات علیه اش تصمیم گرفت که با اداره پلیس تماس بگیرد و اعلام کند همسرش مفقود شده است.

وی همچنین در ادامه گفت که دلیل اصلی قتل همسرش دعوا و درگیری به خاطر پول بوده است و آن ها به علت فقر و تنگدستی اکثراوقات با یکدیگر درگیری داشتند و جوزف شب حادثه پس از ضرب و شتم همسرش به خاطر پول و موادمخدر با چاقو به همسر 50 ساله اش حمله کرد و او را به قتل رساند.

جوزف در ادامه گفت که پس از قتل تصمیم گرفت جسد را در زیرزمین خانه دفن کند و با تماس با اداره پلیس و اعلام مفقودی همسرش برای همسایه ها و آشنایان وانمود کند که همسرش گم شده و او خبری از آنی ندارد.

در حال حاضر متهم در زندان است تا جلسه دادگاهش به زودی برگزار شود.

منبع: رکنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چرا از فقر و بیکاری وحاشیه نشینی وفساددر اطراف شهر های مملکت خودمان گزار ش تهیه نمی کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها