محور «راور- مشهد» مشکل جدی دارد/ روستای جهر در محاصره سیلاب

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در محور«راور-مشهد»مشکل جدی داریم و جاده در دو نقطه قطع شده است،گفت:چندین خودرو بین این دو نطقه متوقف شده اند و تلاش برای امدادرسانی به آنها ادامه دارد.

محور «راور- مشهد» مشکل جدی دارد/ روستای جهر در محاصره سیلاب

محمدجواد فدایی در خصوص آخرین وضعیت مناطق مختلف استان کرمان که تحت تأثیر سامانه بارشی پرقدرت قرار دارد، اظهار کرد: به دلیل آمادگی‌های قبلی و توجه مردم به هشدارها شرایط تحت کنترل است.

وی گفت: مسیر ارتباطی برخی روستاها قطع شده بود که راه تعدادی از آنها برقرار شده و اکیپ‌های راهداری در تلاش برای رفع مشکل در سایر مسیرها هستند.

فدایی با اشاره به اینکه در حال حاضر در دو نقطه استان دچار مشکل هستیم، افزود: در محور «راور-مشهد» مشکل جدی داریم و جاده در دو نقطه قطع شده است. چندین خودرو بین این دو نقطه متوقف شده اند که اکیپ‌های امدادی در تلاش برای کمک رسانی به این خودروها هستند.

استاندار کرمان ادامه داد: همچنین روستا جهر در شهداد در محاصره سیلاب است و اکیپ‌ها در حال حاضر مشغول فعالیت برای کمک رسانی به مردم این روستا هستند.

وی از مردم کرمان به دلیل توجه به هشدارهای ستاد مدیریت بحران استان تشکر کرد و گفت: همکاری و عدم حضور مردم در مسیل ها و حریم رودخانه‌ها و نقاط حادثه خیز و تلاش دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان خسارت ناشی از سیلاب را کاهش داد.

فدایی با اشاره به بارش بیش از ۵۰ میلیمتر باران در برخی نقاط استان کرمان عنوان کرد: با وجود بارندگی قابل توجه در استان کرمان سیلاب‌ها خسارت خیلی زیادی بر جای نگذاشت؛ شرایط کنترل شده و با فروکش کردن سیلاب خسارت را برآورد و جبران می‌کنیم.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها