تخریب باستی هیلز مشهد در دستور کار قرار گرفت

دادستان مرکزخراسان رضوی گفت:بنایی که به صورت غیر قانونی و غیر مجاز ساخته شده باید به وضع قبل برگردد.

تخریب باستی هیلز مشهد در دستور کار قرار گرفت

به گزارش مشهد فوری ، قاضی صادقی دادستان مرکز خراسان رضوی با اشاره به کشف یک باستی هیلز در بلوار شاهنامه مشهدگفت: بنایی که به صورت غیر قانونی و غیر مجاز ساخته شده باید به وضع قبل برگردد.

او تصریح کرد: دیگر افرادی هم که به نحوی در این ماجرا دخالت داشته اند، احتمال دارد تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند. در این پرونده حداقل مجازات تخریب بنای غیرمجاز خواهد بودو جهاد کشاورزی باید به وظیفه قانون خود عمل کند.

قاضی حقدادی‌ معاون دادستان مطابق دستور دادستانی، اعاده به وضع سابق در دستورکار کمیته صیانت از اراضی حریم شهر قرار دارد.

خسارتی که مجتمع مربوط، به محیط‌زیست و اراضی کشاورزی وارد آورده، به هیچ وجه قابل جبران نیست؛ چراکــه تا مدتهــا آن اراضی قابلیت بهره‌برداری کشــاورزی را نخواهد داشت.

منبع: قدس آنلاین

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • خراب
    0

    میشه این خانها را برای نگهداری سالمندان بی سرپرست و کودکان بی سرپرست استفاده کرد یا به مدرسه و درمانگاه تبدیل کرد .. خیرش به مالکان هم میرسد..

  • علی
    0

    به جای خراب کردن انرا در اختیار سالمندان و یا خیریه ها قرار دهید و یا انرا برای استفاده عموم قرار دهید و با این ترتیب هم مجازات را انجام میدهید و هم از هدر رفتن سرمایه جلوگیری میکنید .

  • علی
    0

    چرا باید ازاول گذاشتید ساخته شد مگر کور بودید .حالا که ساخته شده چه عقل سلیمی مگه ساختمان به این زیبایی را خرابش کنید عاقل باشید لا اقل برای امور خیریه .مخصوصا نگهداری سالمندان .یتیم خونه و.....ازش استفاده کنید خداخوشش نمیاد خرابش کنید .با احساسات تصمیم نگیرید .

  • كارشناس دادگستري
    0

    ضمن درود به خدمت گذاران نظام بنده تحقيق كردم خيلي از اطلاعات منتشر شده داراي نقص اساسي است زمين مورد نظر از سالها پيش تغيير كاربري شده بوده و از همون قطعات ١٤ تا از سال ٨٦ ساخته شده كه مجوز معتبر دارند، كلا چند قطعه از مجموعه جديدا ساخته شده، الباقي هم كه ساخته نشده اند. در مورد اين پروژه بزرگ نمايي و اجحاف بسياري شده است. اگر قرار به تخريب باشد بايستي ٢٥٠٠٠ باغ و ويلا از اول شاهنامه تا انتها تخريب شود... ضمنا بنده از اون محل بازديد داشته ام بسيار معمولي ساخته شده و فقط امور مهندسي ساخت اصولي انجام شده و خبري از كاخ نيست . قطعا مجازات مربوط به هر تخلفي توسط مراجع مرتبط انجام ميشه ولي صحيح نيست با ابرو و سرمايه انسان ها با اطلاعات ناصحيح بازي كنيم . با تشكر از مديريت محترم خبري فوري راد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها