ضارب جوان بجنوردی در مشهد دستگیر شد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ضارب اصلی یک جوان بجنوردی، که مرداد امسال پس از درگیری مسلحانه متواری شده بود، در مشهد خبر داد.

ضارب جوان بجنوردی در مشهد دستگیر شد

به گزارش مشهد فوری ، سردار علیرضا مظاهری روز یکشنبه اظهار داشت: با تلاش ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی استان و اقدامات فنی و پلیسی این ضارب شناسایی و با اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مشهد دستگیر و به مقر انتظامی پلیس استان منتقل شد که پس از انجام تحقیقات لازم به مراجع قضایی معرفی می شود.

وی افزود: مردادماه امسال اختلاف قبلی ۲ جوان بجنورد، باعث حمله مسلحانه یکی از آنان با همراهی ۲ تن دیگر به جوان دیگر با استفاده از سلاح شکاری شد که منجر به جراحت وی از ناحیه پهلو شد.

کشف جسد مرد ۵۵ ساله در ارتفاعات باباموسی
وی همچنین از کشف جسد مردی ۵۵ ساله در بوستان باباامان بجنورد خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز جنازه این مرد در ارتفاعات باباموسی مشرف به مجموعه تفریحی باباامان کشف شد که در این رابطه پرونده ای تشکیل و جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

سردار مظاهری افزود: بررسی برای مشخص شدن علت فوت این مرد در حال انجام است.

انهدام باند فیشینگ ۲ میلیاردی در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از دستگیری اعضای یک باند فیشینگ، که با سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد اقدام به خرید لوازم خانگی به ارزش ۲ میلیارد ریال کرده بودند، خبر داد.
سردار مظاهری گفت: در این رابطه ۳ نفر دستگیر شده اند که از این افراد بیش از ۴۰ قلم کالا از قبیل ماشین لباسشویی، تلویزیون، گوشی تلفن همراه و... کشف شده است.

منبع: ایرنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها