کمک 27 میلیارد ریالی خراسانی‌ها به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت:بیش از ۲۷ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی مردم این استان برای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توسط این نهاد جمع‌آوری شده است.

کمک 27 میلیارد ریالی خراسانی‌ها به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

حسین گیلاسی درباره میزان یاری خراسانی‌ها به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان گفت: ۲۶۶ مرکز نیکوکاری زیرپوشش کمیته امداد خراسان رضوی و نیز اداره‌های این نهاد بیش از ۲۷ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی مردم استان را برای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان جمع‌آوری کرده است.

وی افزود: حدود ۲ میلیارد ریال از این میزان کمک‌های نقدی و بقیه کمک‌ها غیرنقدی است که به مناطق سیل‌زده به مرور ارسال شده و می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی بیان کرد: تاکنون کمک‌های مردم این استان در قالب ۲۱ محموله به مناطق و مردم سیل‌زده رسیده است.

گیلاسی تصریح کرد: کمک‌های مردمی در قالب تامین نیازهای اولیه از جمله مواد خوراکی، کالاهای بهداشتی و اقلام امدادی و پوشاک به دست مردم سیل‌زده رسید.

وی ادامه داد: تمامی کمک‌های نقدی نیز برای تامین و تعمیر مسکن مردم سیل‌زده هزینه خواهد شد و در این زمینه به دنبال برنامه‌ریزی موثر هستیم.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: از مردم خیر و نیکوکار تقاضا داریم تا در صورت امکان در زمینه کمک‌های نقدی این نهاد را بیشتر یاری دهند چرا که این دست کمک‌ها به دلیل هزینه‌کرد در حوزه مسکن اهمیت زیادی دارند.

منبع: ایرنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها