استاندار خراسان رضوی از فرمانداران خواست بر خروجی شهرستان‌ها اعمال محدودیت کنند

استاندار خراسان رضوی گفت: فرمانداران برای اعمال محدودیت‌های جدی در خروجی شهرستان‌ها کنترل‌های لازم را انجام دهند.

استاندار خراسان رضوی از فرمانداران خواست بر خروجی شهرستان‌ها اعمال محدودیت کنند

به گزارش روز شنبه استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به وضعیت قرمز خراسان رضوی در خصوص شیوع کرونا افزود: به محض شیوع ویروس کرونا در خراسان رضوی، حوزه سلامت استان ضمن برنامه ریزی برای انجام اقدامات پیشگیرانه در این زمینه، به حالت آماده باش درآمد.

وی که به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران و مدیران استانی سخن می‌گفت اظهار داشت: در راستای اجرای دستور العمل‌های وزارت بهداشت در خصوص مقابله با کرونا اقداماتی از جمله تعطیلی برخی مراکز اداری در برخی روزها، ابلاغ پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی، لغو اجتماعات غیر ضروری و تقویت نظام سلامت از طریق تامین منابع مالی در حد توان انجام شد.
استاندار خراسان رضوی عدم پذیرش مسافر و زائر به استان و به ویژه شهر مشهد را مهم‌ترین برنامه پیش روی خراسان رضوی برشمرد و اضافه کرد: به دلیل شیوع سریع ویروس کرونا و با توجه به اعلام خبر لغو سفر مقام معظم رهبری به مشهد مقدس، برنامه تحویل سال نو در حرم رضوی برگزار نخواهد شد.
رزم‌حسینی تصریح کرد: از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم برای تقویت بخش سلامت استان در بخش‌های مورد نیاز کمک کنند همچنین کلیه نیازهای بخش سلامت اعم از پیشگیری و درمان از طریق معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی پیگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: از مردم شریف استان که به توصیه‌های بهداشتی پزشکان و متخصصان عمل کرده و در خانه مانده اند نیز تشکر می‌کنم و می‌خواهم که این حرکت ادامه داشته باشد.

منبع: ایرنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها