رییس پلیس‌راه خراسان رضوی:

۸ محور خراسان رضوی به علت برف و کولاک مسدود شد

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: تمامی محورهای خراسان رضوی به علت بارش برف و باران لغزنده بوده و برخی از محورهای نیز مسدود شده‌اند. وضعیت ناپایدار جاده‌های استان تا عصر امروز ادامه دارد.

۸ محور خراسان رضوی به علت برف و کولاک مسدود شد

سرهنگ حسین‌ میش‌مست در خصوص وضعیت جاده‌های خراسان رضوی اظهار کرد: از شب گذشته با ورود کولاک و برف به خراسان رضوی جاده‌های قوچان به درگز و درگز به قوچان، کلات به درگز و درگز به کلات، کلات به مشهد، قوچان به سرولایت، سرولایت به جوین و و فیروزه به خوشاب مسدود هستند و هنوز بازگشایی نشدند.

وی افزود: تمامی محورهای خراسان رضوی از جمله محورهای مشهد به سمت تربت‌حیدریه، نیشابور، قوچان، چناران، درگز، کلات، جغتای، سرولایت و فیروزه با برف و باد شدید همراه بوده و این محورها همچنان لغزنده هستند. در این محورها مسدودیتی نداشته‌ایم، اما برف در جریان است.

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه تصادفی که منجر به جرح یا فوت باشد نداشته‌ایم. وضعیت ناپایدار محورهای خراسان رضوی تا ساعت ۱۷ امروز ادامه دارد و مطابق گزارش هواشناسی این سامانه عصر امروز از خراسان رضوی خارج خواهد شد، اما یخ‌زدگی و لغزندگی جاده‌ها به دلیل برودت هوا کماکان ادامه خواهد داشت.

میش‌مست گفت: ورود خودروهای غیربومی داخل استان و خارج استان به مشهد کماکان ممنوع است و در هفت نقطه از مبادی ورودی به مشهد عبور و مرورها کنترل می‌شود.

منبع: ایسنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد