دشمن درصدد دو قطبی کردن نظام است

دشمن درصدد دو قطبی کردن نظام است

امام جمعه مشهد گفت: دشمن برای از میان بردن نظام اسلامی درصدد دوقطبی کردن این نظام است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد که ظهر امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به سالگرد رحلت آیت‌الله طبسی، اظهار کرد: مرحوم آیت‌الله طبسی، خادم با اخلاص و با صداقت عتبه مقدسه امام هشتم(ع) در مدت سی سال، هم از مدیریت روحانیت اسلامی به دنیا نمادی نشان داد و هم در توسعه این آستانه مقدسه در این شکوه و عظمتی که مشاهده می‌کنید به‌عنوان یک عامل اصلی و قطعی بود.

وی با تأکید بر این‌که تنها نظامی که در دنیا با ولایت علی(ع) سر برآورده، نظام ولایی جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز در روی کره زمین تنها نقطه‌ای که از رنگ ولایت علی(ع) سر برآورده است، نظام جمهوری اسلامی ما در این کشور است و تمام قوام، ارزش و مشروعیت این نظام به یک خیمه بسته است و ستون این خیمه مقام رهبری و ولایت است.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: دشمنان علی(ع) و دشمنان پیغمبر(ص) روی کره زمین به این نتیجه رسیده‌اند که اگر بنا شد این نظام همین‌طور با اقتدار بماند، توسعه پیدا کند، نقطه محوری این نظام هم ولایتی در مظهر ولایت علی باشد، همه قدرت‌های استکباری خاکستر می‌شوند و همه اقتدارهای مادی از میان می‌رود پس باید کاری کرد یا مردم را از این اشک‌ها و عشق‌ها و ولایت‌مداری‌ها جدا کرد، یا ستون خیمه این نظام که در چهره یک رهبر از تبار صدیقه اطهر علیها سلام نمایان شده، این را باید ساقط کرد.

علم‌الهدی با اشاره به این‌که دشمن برای غلبه بر نظام اسلامی نمی‌تواند از راه جنگ موفق شود، گفت: دشمن به این جمع‌بندی رسیده باید کاری کند تا مردم را جدا کند، از این‌رو درصدد این هستند که جامعه را دوقطبی کنند.

وی با بیان این‌که دشمن برای از میان بردن نظام اسلامی درصدد دوقطبی کردن این نظام است، ادامه داد: یک‌قطب جامعه همه لائیک‌ها، لامذهب‌ها، بی‌دین‌ها، ضدانقلاب‌ها، ضد ولایت‌ها دست‌به‌دست هم بدهند و یک اردو بشوند، در آن سو این جمع اشک‌بار که روز سوم ماه جمادی‌الثانی که زیر پرده اشکشان حمایت از این رهبری در این نظام است، در مقابل این‌ها بایستند، دشمن به‌دنبال این توطئه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با انتقاد از برخی مسئولان که با سخنان خود، به تحقق دوقطبی کردن جامعه کمک می‌کنند، اظهار کرد: این را می‌خواهد ایجاد کنند که یک اردوکشی از لائیک بی‌دین در داخل کشور ما راه بیندازد، گلایه ما این است که برخی عزیزان و مسئولان چرا حرف‌هایشان را نگاه نمی‌کنند، واقعاً بناست به خرمن دشمن باد بوزانند و بناست این خواسته نابکارانه دشمن را کمک کنند؟

وی ادامه داد: امیدواریم این عزیزان ما در حرف‌هایی که می‌زنند متوجه لوازمش نباشند و از بی‌توجهی گفته باشند اما اگر خدایی نکرده این حرف‌ها را می‌زنند که بیایند یک قشر لائیک ضد رهبری و ضد ولایت را به‌دنبال خود راه بیندازند و اردوکشی انتخابات کنند، این خیانت به خون شهدا است، خیانت به صدیقه اطهر است و ان‌شاءا... عزیزان ما این‌طور نیستند که در این صدد بربیایند، لابد متوجه نبودند که سخنانشان چه وسایل و لوازمی دارد.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها