استون مارتین DBX را بیشتر بشناسید

طراحی ظاهری خودرو استون مارتین DBX از زیبایی خاصی برخوردار است که می توان با آن رانندگی هیجان انگیزی را تجربه کرد.

استون مارتین DBX را بیشتر بشناسید

استون مارتین DBX در سال ۲۰۲۱ اولین SUV در تاریخ ۱۰۷ ساله خودروساز انگلیس است.

در DBX ساختار بدنه تمام آلومینیوم، سیستم تعلیق هوا ضد رول و فضای داخلی و کاربردی همگی به صورت داخلی طراحی و اجرا شده اند. Aston Martin DBX معیار جدیدی را برای SUV‌های با عملکرد لوکس درست بیرون از خانه قرار می‌دهد.

این SUV استون مارتین با قیمت ۱۹۲.۹۸۶ دلار ترکیبی از عملکرد، لوکس، توانایی و لذت رانندگی مطلق را به ارمغان می‌آورد.این کمپانی که به دلیل تهیه چرخ‌های خود به جیمز باند مشهور است، اکنون قصد دارد از بازار کراس اوور بسیار محبوب که قبلاً رقبای نمادین را اغوا کرده است، مانند Lamborghini با SUV وحشی Urus خود، سرمایه گذاری کند.

معرفی خودرو

در حالی که DBX یک ظاهر طراحی شده برونگرا لامبو ندارد اما زیبایی خاص خود را ارائه می‌دهد. همچنین با همان سرزندگی و لطفی که استون مارتین به آن مشهور است، رانندگی می‌کند. بعلاوه، DBX ۲۰۲۱ را می‌توان در جاده‌های سنگین و غیرقانونی سوار کرد، همان چیزی که انتظار می‌رود کراس اوور‌های لوکس فوق العاده گران قیمت باشد.

DBX برای سال ۲۰۲۱ کاملاً جدید است و اولین SUV استون است. استون مارتین تعداد قابل توجهی از گزینه‌های شخصی سازی را برای DBX به ویژه از طریق سرویس سفارشی سازی Q خود ارائه می‌دهد. تنظیم کننده آنلاین این شرکت دارای چندین تم مختلف است که شبیه به بسته‌های ظاهری هستند، اما با حس انحصاری بهتر عرضه می شود.

معرفی خودرو

از بین گزینه‌های بی شمار، که شامل نام‌هایی مانند Malibu Opera و Capri Machine می‌شود، گزینه Bohemian Escape را برای گزینه‌های زیبای رنگ آن انتخاب می‌ شود. گفته شده این رنگ خودرو با الهام از حومه انگلیس است.

در بسته Indulgence کوسن‌های صندلی جلو گرم و تهویه شده، تنظیمات اضافی برای صندلی‌های جلو و پنجره‌های عقب با شیشه حریم خصوصی صوتی را به ارمغان می‌آورد.

معرفی خودرو

DBX توسط AMG توسعه یافته ۴.۰ لیتری دوقلو توربو تولید شده است. V-۸ مورد استفاده در مدل‌های مختلف مرسدس-AMG و همچنین اتومبیل‌های اسپرت DB۱۱ و Vantage استون خود را دارد. این خودرو ۵۴۲ اسب بخار قدرت و ۵۱۶ پوند فوت گشتاور ایجاد می‌کند و هر چهار چرخ را از طریق نسخه‌ کارآیی سیستم چهارچرخ محرک دایملر و انتقال اتوماتیک ابریشمی ۹ سرعته رانندگی می‌کند.

سیستم تعلیق از طریق فنر‌های هوای محفظه سه گانه، دارای ضد رول فعال است و چرخ‌های ۲۲ اینچی استاندارد هستند. با طول ۱۹۸.۴ اینچ، ۷۸.۷ اینچ عرض و ۶۶.۱ اینچ قد، DBX کمی طولانی‌تر و گسترده‌تر از خط بالا، دارای ۱۸۰ هزار دلار Range Rover SVAutobiography Dynamic است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها