یک‏ پنجم گوشی‏های سال ۲۰۱۹ انعطاف‏ پذیرند

گوشی‏ های هوشمند انعطاف‏ پذیر و تاشدنی مهم‏ترین گام بعدی در بازار جهانی دستگاه‏های موبایلی محسوب می ‏شوند و شرکت Kolon Industries که در این زمینه فعالیت‏های گسترده انجام می‏دهد، خبرهای جدید را پیرامون...

یک‏ پنجم گوشی‏های سال ۲۰۱۹ انعطاف‏ پذیرند

گوشی‏ های هوشمند انعطاف‏ پذیر و تاشدنی مهم‏ترین گام بعدی در بازار جهانی دستگاه‏های موبایلی محسوب می ‏شوند و شرکت Kolon Industries که در این زمینه فعالیت‏های گسترده انجام می‏دهد، خبرهای جدید را پیرامون آن منتشر کرده است.
۵۵آنلاین :
گوشی‏ های هوشمند انعطاف‏ پذیر و تاشدنی مهم‏ترین گام بعدی در بازار جهانی دستگاه‏های موبایلی محسوب می‏شوند و شرکت Kolon Industries که در این زمینه فعالیت‏های گسترده انجام می‏دهد، خبرهای جدید را پیرامون آن منتشر کرده است. شرکت Kolon که در زمینه تولید فناوری‏های انعطاف‏پذیر سرمایه‏گذاری فراوانی کرده است توضیح داد بین سه تا پنج شرکت بزرگ فناوری در جهان طی سال ۲۰۱۸ میلادی گوشی‏های هوشمند انعطاف‏ پذیر و تاشدنی را به صورت انبوه تولید می‏کنند. بر این اساس می‏ توان پیش‏ بینی کرد در سال ۲۰۱۹ میلادی گوشی ‏های خم‏ شدنی به یکی از معمول‏ترین ابزارها در جهان تبدیل شوند و بیش از ۲۰ درصد بازار گوشی‏های کره‌جنوبی را همین محصولات احاطه کنند. اگرچه ممکن است شما تاکنون نام Kolon Industries را نشنیده باشد، ولی این مرکز تنها شرکت در جهان محسوب می‏ شود که نمایشگرهای پلی‏امید بی‏رنگ را برای استفاده در دستگاه‏های الکترونیکی انعطاف‏پذیر به تولید انبوه می‏ رساند. این شرکت قطعات اولیه برای مراکز بزرگ‌تری چون سامسونگ و ال‏جی را تامین می‏کند و البته، فقط در زمینه نمایشگر تخصص دارد. بنابراین می‏توان پیش‏ بینی‏ های این شرکت بزرگ را جدی دانست. این شرکت توضیح داد نخستین گوشی‏ های هوشمند انعطاف‏پذیر که به راحتی می‏توان آن را خم کرد سال آینده عرضه می‏شود و کاربران به راحتی می‏توانند آن را با شعاع ۵میلی‌متر خم کنند.

منبع: ۵۵ آنلاین

12

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها