داروها در آسمان به پرواز درمی‌آیند/ پهپاد آمازون در ایالت تگزاس

آمازون به عنوان یکی از قدرتمندترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان به تازگی پروژه ارسال و تحویل دارو با پهپاد را در تگزاس آمریکا آغاز کرده و به زودی در بیشتر ایالت‌ها داروهای تجویزی را از آسمان فرود خواهد آورد.

داروها در آسمان به پرواز درمی‌آیند/ پهپاد آمازون در ایالت تگزاس

به گزارش گروه ترجمه خبر فوری، آسوشیتدپرس در این باره نوشت: این پهپاد از یک مرکز تحویل با داروخانه ایمن به سمت آدرس محل بیمار سفر می‌کند و قبل از انداختن بسته بر روی نشانگر تحویل مطمئن می‌شود که منطقه از حیوانات خانگی، کودکان یا هر مانع دیگری خالی است، سپس بیماران بدون هیچگونه تعاملی با پهپاد بسته‌ها را می‌توانند تحویل بگیرند. 

بیماران نیز می‌توانند به بیش از ۵۰۰ نوع داروی مختلف برای درمان بیماری‌هایی مانند آسم، آنفولانزا و ذات الریه دسترسی داشته باشند، همچنین به صورت ۲۴ ساعته به یک داروساز دسترسی خواهند داشت تا در مورد سوالات مربوط به داروهای خود صحبت کنند. 

این تکنولوژی جدید طوری طراحی شده که پس از سفارش بیمار، داروساز مطمئن می‌شود که داروها تا حداقل یک ساعت آینده به بیمار تحویل داده می‌شود،دسترسی سریع به داروساز همراه با تحویل سریع دارو در حالی که به بیمار این امکان را می‌دهد در خانه‌اش بماند می‌تواند نتایج درمان را بهبود ببخشد. 

جان لاو معاون داروسازی آمازون گفت ما روند دریافت داروهای مورد نیاز بیماران را آسان‌تر، سریع‌تر و همچنین مقرون به صرفه‌تر می‌کنیم و این می‌تواند پیشرفت چشمگیری برای بیماران و درمان سریعتر آنها باشد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    داروهای قرص اکس

  • ناشناس
    0

    درود بر آل سعود و اسراییل صلح طلب

  • عادل
    0

    زنده باد علم زنده باد علم

  • شیخ ممدوح
    0

    علم حدود 7 سال وزیر دربار بود واقعا همیشه یادش زنده است
    زنده باد امیر اسدالله علم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها