شاهکاری از نخبگان مهاجرت کرده ایران! / کیارش و فروغ به فینال معتبرترین رویداد استارتاپی دنیا صعود کردند

یک زوج نخبه ایرانی پس از مهاجرت از ایران استارتاپی راه‌اندازی کردند که حالا به فینال معتبرترین رویداد استارتاپی دنیا صعود کرده است.

شاهکاری از نخبگان مهاجرت کرده ایران! / کیارش و  فروغ به فینال معتبرترین رویداد استارتاپی دنیا صعود کردند

ماجرای این زوج ایرانی و استارتاپشان را در این ویدئو ببینید.

استارتاپ PaybyBit PSP را کیارش واحدی و فروغ فیروزی راه‌اندازی کرده‌اند؛ زوج ایرانی که به‌ترتیب در سِمت مدیرعامل و مدیر طراحی فعالیت می‌کنند.

استارتاپ رمزارزی PaybyBit PSP که زوج ایرانی در امارات متحده عربی آن را تأسیس کرده‌اند، به فینال بزرگ Global Startup Awards راه یافت.

این استارتاپ که در حوزه پرداخت‌های رمزارزی فعالیت می‌کند، توانسته در رقابت با بیش از 32 هزار نامزد از 120 کشور، در میان استارتاپ‌های نهایی قرار بگیرد.

کیارش واحدی

استارتاپ PaybyBit ابتدا میان 10 استارتاپ برتر Web 3.0 and AI در منطقه خاورمیانه قرار گرفت و با کسب بیش از 8000 رأی مردمی و اکثریت آرای هیئت داوران، به‌عنوان برنده 2 جایزه بهترین استارتاپ وب ۳.۰ و استارتاپ هوش مصنوعی همچنین انتخاب مردمی در مرحله منطقه‌ای، مستقیم به فینال بزرگ این رقابت جهانی راه پیدا کرد.

کیارش واحدی و فروغ فیروزی

رویداد Global Startup Awards رقابتی چندمرحله‌ای است که در آن استارتاپ‌ها در حوزه‌های مختلف فناوری، ازجمله هوش مصنوعی، بلاکچین و سلامت دیجیتال با هم رقابت می‌کنند. این رویداد که اسکار استارتاپ‌ها نیز نامیده می‌شود، مدعی است بزرگ‌ترین مسابقه مستقل در اکوسیستم استارتاپی جهان و شامل ۱۲۰ کشور است. همچنین فرصتی مناسب برای استارتاپ‌ها به حساب می‌آید تا سرمایه‌گذار را جذب کنند و شبکه‌های تجاری قوی بسازند همچنین به شناخته شدن آن‌ها در سطح جهانی کمک می‌کند.

کیارش واحدی و فروغ فیروزی

این رویداد هرساله در دانمارک برگزار می‌شد اما امسال به استانبول آمده است. PaybyBit در مرحله نهایی این رویداد در زیرگروه وب ۳.۰ با ۷ استارتاپ دیگر رقابت می‌کند و امیدوار است بتواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    0

    قبول نیست...پسره کراوات زده...دختره هم روسری نداره...

  • ناشناس
    0

    همای گو مفکن سایه شرف هرگز
    در دیار که طوطی کم از زغن باشد

  • ناشناس
    1

    خدایاشکرت الحمدلله خداروشکر

  • ناشناس
    0

    مرحبا

  • ناشناس
    0

    به امیدموفقیت های بیشتربرای شما هموطنان عزیز

  • ناشناس
    1

    ما شاهکار دارند در بهشت زمین ما هم شاهکار در جهنم

  • ناشناس
    2

    آفرین به مسولین این نخبه ها را فراری دادیم به جاش پخمه از افغانستان وارد کردیم

  • نوبر
    10

    کسانیکه خدمت به این مردم ازجان گذشته ومحروم خیانت دانسته وخدمت به دشمنان آنها عبادت بهتر است که همانجا بمانند وخدمت کنند .این قبیل افراد چون هویدایی بهیی و....خدمتشان به مردم هم خیانت بود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نظریات عقل کل جای تعمل و تفکر دارنه

    • تنها راه نجات فرار از این مملکته
      0

      متاسفم واقعا برات ناراحتم
      وقتی ۷۵ درصد ظرفیت دانشگاه‌ها کشور در رشته های پزشکی و پیراپزشکی و مهندسی و فنی به سهمیه ای ها و کوپنی ها تخصیص داده شده
      وقتی اون ۲۵ درصد نخبگان ایرانی با نمرات عالی از دانشگاه فارغ التحصیل میشن البته اگر در مدت زمان تحصیل اخراج و بازداشت و زندانی و اعدام و درگیر بیماری زمینه ای و خودکشی و ... نشن برای کار و فعالیت چون سهمیه ندارن جایگاهی هم ندارن وقتی به جای تخصص و دانش از متعهد انقلابی استفاده میکنن و ..... چطور باید به خودش و خانواده و مردم و کشورش خدمت کنه؟ ؟؟
      اگر هر پنج شش سال در میان یکی دو نفر از این افراد بصورت اتفاقی جذب سیستم اداری کشور بشن بازهم یک متعهد پخته بیسواد انقلابی کوپنی میشه مسئول و رئیس بالا سریشون برای چی بمونن ؟؟؟

  • اختر
    0

    دمشان گرم زنده باد ایرانی .....

  • ناشناس
    0

    درود بر حاکمان امارات که فقط به فکر پیشرفت و راحتی مردم خودشون هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد