۸ کار ممنوعه در روزهای قمر در عقرب که نباید انجام دهید

قمر در عقرب یک پدیده نجومی است و زمانی اتفاق می‌افتد که ماه در چرخش خود به دور زمین، به برج عقرب می‌رسد. آن شرایط معمولا در زمان مشخصی از هر ماه ایجاد می‌شود و معمولا انجام دادن برخی کارها در این زمان چندان توصیه نمی‌شود. در این مقاله می‌توانید با ۸ کار ممنوعه در روزهای قمر در عقرب آشنا شوید.

۸ کار ممنوعه در روزهای قمر در عقرب که نباید انجام دهید

انجام دادن برخی کارها در روزهای قمر در عقرب جایز نیست. قمر در عقرب یک اتفاق نجومی است که موجب بروز انرژی منفی بر زمین می‌شود و بسیاری از روایات و رهبران دینی نیز این روزها را برای انجام کارهای مهم، مناسب نمی‌دانند.

به طور کلی قمر در عقرب در هر ماه قمری حدود ۲ روز و نیم یا ۶۰ ساعت طول می‌کشد و معمولا توصیه می‌شود در این ۳ روز کمی بیشتر در مورد انجام دادن کارهای مهم احتیاط کنید.

سنگین بودن انرژی در روزهای قمر در عقرب، در علم نجوم ثابت شده است، اما در روایات دینی نیز به شدت به این موضوع تاکید شده است. هر چند گفته می‌شود که روزهای قمر در عقرب انرژی خوبی ندارند، اما قرار نیست در این روزها نگران چیزی باشید یا خودتان را به دردسر بیندازید.

زمانی که کارهای مهم‌تان را به روزهای دیگری موکول کنید و انرژی خود را مثبت نگه دارید، قطعا در این روزها هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد. در ادامه این بخش به کارهای ممنوعه در قمر در عقرب اشاره شده است.

۱- عقد و نکاح

اگر عقد یا عروسی در پیش دارید، بهتر است آن را در روزهای خوش یمن و پر انرژی برنامه ریزی کنید. در برخی روایات آمده است که ازدواج کردن در ایام قمر در عقرب می‌تواند بد یمن باشد و با سعادتمندی همراه نشود. جالب است بدانید که امام صادق (ع) می‌فرمایند، هر کسی در روزهای قمر در عقرب ازدواج کند، خیری نمی‌بیند.

۲- مسافرت

سفر کردن در روزهای قمر در عقرب چندان توصیه نمی‌شود. هر چند سفر کردن در این روزها می‌تواند بدون هیچ مشکلی سپری شود، اما به طور کلی در روزهای قمر در عقرب احتمال بروز حوادث بیشتر است.

۳- اقدام برای بچه دار شدن

اگر قصد بچه دار شدن دارید، بهتر است در یک روز معمولی اقدام به این کار کنید. گفته می‌شود که بچه دار شدن در روزهای قمر در عقرب می‌تواند روی سرنوشت فرد موثر باشد.

۴- افتتاح کسب و کار

بهتر است شروع یک کسب و کار جدید را به روزهایی به غیر از قمر در عقرب موکول کنید تا احتمال بروز مشکل در کار شما کمتر شود.

۵- تعیین نام

برای انتخاب نام فرزند تازه متولد شده، به هیچ عنوان در روزهای قمر در عقرب اقدام نکنید و سعی کنید یک روز معمولی را برای این کار انتخاب کنید.

۶- حجامت

گفته می‌شود که روزهای قمر در عقرب برای حجامت کردن مناسب نیستند، بنابراین قبل از انجام دادن این کار حتما نگاهی به تقویم بیندازید.

۷- شروع کارهای بزرگ

اگر در فکر انجام دادن یک کار بزرگ هستید، بهتر است آن را در یک روز خجسته یا عادی شروع کنید تا کمتر دچار مشکل شوید.

۸- شروع کار جدید

برای شروع یک کار جدید برای اولین بار به هیچ عنوان در روزهای قمر در عقرب اقدام نکنید، زیرا با این کار احتمال بروز مشکل در کارتان بیشتر می‌شود.

روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۳

روزهای قمر در عقرب در هر ماه از قبل مشخص می‌شوند و به همراه داشتن جدول قمر در عقرب در هر سال به شما کمک می‌کند تا برای شروع کارهای مهم، روزهای بهتری را انتخاب کنید.

برای مثال شروع روز قمر در عقرب در شهریور ۱۴۰۳ مصادف است با ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه روز ۱۷ شهریور که این قمر در عقرب تا ساعت ۲۲:۱۴ دقیقه روز ۱۹ شهریور ادامه دارد، بهتر است در روزها از انجام دادن کارهای مهم اجتناب کنید. در جدول زیر می‌توانید روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۳ را مشاهده کنید.

۸-کار-ممنوعه-در-روزهای-قمر-در-عقرب-که-نباید-انجام-دهید

چطور کراهت روزهای قمر در عقرب را برطرف کنیم؟

در پاسخ به این سوال که چگونه نحسی قمر در عقرب را از بین ببریم، باید بگوییم که برای از بین بردن کراهت روزهای قمر در عقرب می‌توانید در این روزها به کارهایی که دوست دارید بپردازید. در این روزها برای کارهای مهم، مسافرت و قراردادهای مهم برنامه ریزی نکنید و سعی کنید این روزها کمی بیشتر به خودتان توجه کنید و تا حد امکان در خانه بمانید.

صدقه دادن و کمک کردن به دیگران یک روش ساده برای کسب انرژی مثبت در روزهای قمر در عقرب است. در این روزها سعی کنید به حیوانات غذا بدهید و کارهایی انجام دهید که احساس می‌کنید انرژی مثبت بیشتری دارد. در روایات و احادیث آمده است که خواندن سوره آیه الکرسی و همچنین سوره‌هایی که با قل اعوذ شروع می‌شوند نیز در این روز بسیار خوب است.

در این مقاله به ۸ کار ممنوعه در روزهای قمر در عقرب اشاره شد. به خاطر داشته باشید که روزهای قمر در عقرب تنها برای انجام دادن کارهای مهم و شروع کارهای جدید مناسب نیستند و از همین رو با مثبت نگه داشتن انرژی خودتان، صدقه دادن و کمک کردن به دیگران در روزها می‌توانید به راحتی کراهت این روزها را از بین ببرید.

منبع: عصر ترکیه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • متفاوت
    3

    حکایت نحثی سیزده هست که در ذهنها به باور رسیده است. جمع کنید باورهای غلط را تا با منفی برشما نبارد.

  • ناشناس
    3

    ول کن این خذعبلاتو

  • ناشناس
    0

    .... همچنان باقیست

  • ناصر
    3

    دو مورد در هستی وجود دارد که انتهایی برای آن نیست
    گستره کیهان و حماقت بشر البته در باره مورد اول هنوز من به اطمینان نرسیده ام ( البرت انیشتین)

  • ناشناس
    1

    این یاوه سرایی برا جمع کردن خواننده است ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد