زنگ خطر برای گویندگان خبر به صدا درآمد

در آینده‌ی نزدیک می‌توانید از نسخه‌ی موبایلی دستیار هوش مصنوعی کوپایلت، به‌عنوان گوینده‌ی خبر استفاده کنید.

زنگ خطر برای گویندگان خبر به صدا درآمد

 با عادت‌کردن عموم مردم به دستیارهای هوش مصنوعی، شرکت‌ها درحال یادگیری نحوه‌ی تعامل افراد با آن‌ها و ارائه‌ی قابلیت‌های کاربردی جدید هستند. یکی از موارد استفاده‌ی تکراری، تبدیل‌شدن هوش مصنوعی به پردازشگر اطلاعات شخصی‌سازی‌شده است که می‌تواند داده‌های زیادی را جمع‌آوری و سپس آن‌ها را به شیوه‌ای کاربردی ارائه دهد. اکنون طبق گزارش‌های جدید، مایکروسافت قصد دارد نسخه‌ی موبایل کوپایلت را به گوینده‌ی اخبار تبدیل کند.

گفته می‌شود مایکروسافت درحال آزمایش نسخه‌ی کاملاً جدید اپلیکیشن کوپایلت است که بیشتر شبیه گردآورنده‌ی اطلاعات به‌نظر می‌رسد تا دستیار. در این آپدیت، کوپایلت بدون‌نیاز به درخواست کاربر، اطلاعات و خبرها را به‌صورت روزانه دراختیار او قرار می‌دهد. طبق اعلام ورج، کوپایلت می‌تواند بدون اینکه به‌طور مستقیم از او درخواست کنید، نتایج مسابقات ورزشی مورد علاقه‌تان را نمایش دهد.

ظاهراً نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی کوپایلت برای موبایل، براساس چیزهایی که به آن علاقه‌مند هستید و همچنین سرنخ‌هایی از نحوه‌ی تعامل شما با داده‌های ارائه‌شده، عمل خواهد کرد. این حس مشابه همان فید شخصی‌سازی‌شده‌ای است که در صفحه‌ی For You تیک‌تاک می‌بینیم؛ جایی‌که علایق شخصی خود را به آن ارائه می‌دهید و براساس نوع تعاملاتتان، جریان اطلاعاتی‌ مخصوص خود را مشاهده خواهید کرد.

زنگ خطر برای گویندگان خبر به صدا درآمد

این اولین‌بار نیست که شاهد تلاش یک شرکت برای تبدیل هوش مصنوعی خود به گزارشگر اخبار هستیم. طبق گزارش‌ها، آمازون قصد دارد با مدلی به نام Remarkable Alexa وارد عرصه‌ی هوش مصنوعی شود و تمرکز اصلی آن بر جستجو در اینترنت برای یافتن اخبار و گردآوری آن‌ها در قالب بسته‌ی خبری خواهد بود. همچنین، گوگل اکنون می‌تواند با استفاده از دو مجری هوش مصنوعی، مقالات پیچیده یا درس‌های مدرسه و دانشگاه‌ها را به پادکست تبدیل کند و داده‌ها را به‌شکل قابل‌فهم‌تری ارائه دهد.

منبع: زومیت
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ترازو
    0

    رساندن جمعیت زمین به حداقل
    جانشین کردن هوش مصنوعی و ربات‌ها بجای انسان ،
    و همه اینها در اختیار معدود سرمایه داران غول پیکر دنبا

  • جواد
    1

    ب درک از آقای حیاتی که بهتر نیستن بنده خدارو از کار بیکار کردن رو آورده به تبلیغات شامپو.

  • ناشناس
    0

    بیچاره آمنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد