آپدیت جدید تلگرام از راه رسید

آپدیت جدید تلگرام از راه رسید

آپدیت جدید تلگرام با شماره نسخه 4.8.10 برای اندروید و 4.8.3 برای آی‌اواس با ویژگی‌هایی همچون جایگزینی مدیا، تسریع سرعت پخش ویس و ... منتشر شد.

امکاناتی که در این آپدیت وجود دارد:

1. جایگزینی عکس یا ویدیوی ارسالی: جالبترین امکانی که در این نسخه به کاربران ارائه شده قابلیت جایگزین کردن عکس یا ویدیوی ارسالی هست. تا امروز اگر عکس یا ویدیویی رو به اشتباه ارسال میکردین، چاره‌ای جز حذف و ارسال مجدد وجود نداشت که این امر بخصوص در کانال‌ها، چندان خوشایند نبود. اما با این آپدیت، از حالا با زدن گزینه‌ی Edit امکان تغییر دادن مدیای ارسال شده (عکس یا ویدیو) هم در اختیار شما خواهد بود

۲. تسریع سرعت پخش ویس و ویدیومسیج: اگر زیاد طرفدار گوش دادن ویس‌ها نیستید، از امروز تلگرام به شما امکان این رو میده که ویس‌ها و ویدیومسیج ها رو با سرعت دو برابر گوش بدید تا سریعتر، ویس مورد نظر رو گوش بدید. این موضوع به شکلی جالب و بدون تغییر صدای اصلی انجام میگیره و تقریبا کلام تسریع شده، کاملا قابل فهم خواهد بود

۳.امکان علامت‌گذاری به عنوان خوانده شده/نشده: از امروز گزینه جدیدی به منوی تلگرام اضافه شده که بر اساس اون، میتونین یک چت رو به حالت خوانده شده/نشده تبدیل کنید. با اینکار برای مثال میتونین چتی رو که خوندید، به حالت خوانده نشده تبدیل کنید تا بعدا، مجددا بهش سر بزنید.

۴. امکان ساخت لینک (فقط در اندروید): از امروز کاربران اندرویدی تلگرام میتونن با انتخاب بخشی از متن، و مشخص کردن یک لینک، بخش مورد نظر رو تبدیل به یک لینک قابل کلیک کنند. این امر که تا امروز فقط با ربات‌ها قابل انجام بود حالا به سادگی در چت‌های عادی هم امکان پذیر خواهد بود.

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها