باگ iOS 12 که باعث می‌شود آیفون شما قابل استفاده نباشد

از سیستم عامل موبایل اپل آن‌طور که انتظار می‌رفت بی نقص نیست. اخیراً یک باگ در iOS 12 گزارش شده که عملاً گوشی‌های آیفون را غیر قابل استفاده می‌کند.

باگ iOS 12 که باعث می‌شود آیفون شما قابل استفاده نباشد

بر پایه گزارش‌های منتشر در سطح وب که دائماً بر تعداد آنها افزوده می‌شود، برخی از کاربران آیفون که گوشی‌های خود را به iOS 12 ارتقا داده‌اند مشکلاتی چون فریز شدن، هنگ یا کرش کردن ناگهانی اپلیکیشن ها را تجربه می‌کنند. ظاهراً این مشکل گوشی‌های آیفون را عملاً غیر قابل استفاده کرده و راهکارهای چون بازگردانی تنظیمات کارخانه هم بی اثر است.

بر اساس شکایت‌های کاربران که در فروم رسمی اپل هم به چشم می‌خورد، این مشکل به مدل خاصی محدود نمی‌شود و گریبان گیر دارندگان بسیاری از مدل‌ها چون آیفون 7، 8، X و حتی مدل‌های قدیمی‌تر چون آیفون 6 است. به گفته برخی کاربران، پشتیبان اپل به آنها توصیه گوشی خود را به طور کامل Reset کنند، هرچند که به نظر می‌رسد همیشه مؤثر نیست. جدای از مشکل کرش کردن و فریز شدن اپلیکیشن ها، ظاهراً خللی در سایر کارکردهای گوشی مشاهده نشده است.

بدتر اینکه ظاهراً ارتقا به iOS 12.0.1 هم مشکل را رفع نمی‌کند. برخی کاربران گزارش کرده‌اند بازگردانی تنظیمات شبکه مشکل گوشی آنها را حل کرده است. در زمان نگارش این نوشتار هیچ گونه راه حل رسمی ارائه نشده و به نظر می‌رسد تماس با پشتیبان اپل یا انتظار کشیدن برای ارائه وصله احتمالی، راهکارهای موجود باشند.

منبع: شهر سخت افزار

1696

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد