رندر گلکسی اس ۱۰ در کنار آیفون Xs و گلکسی اس ۹

در گزارشی خواندیم که حاشیه پایین و بالای نمایشگر گلکسی اس ۱۰ بسیار کم خواهند بود. حال بر اساس شنیده ها رندر گلکسی اس ۱۰ در کنار آیفون Xs و گلکسی اس ۹ منتشر شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست. در ادامه با ما همراه باشید.

رندر گلکسی اس ۱۰ در کنار آیفون Xs و گلکسی اس ۹

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، به ترتیب از راست به چپ آیفون Xs، گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۹ را شاهد هستیم. حتما توجه دارید که این رندر بدون مقایسه دقیق ابعادی سه دستگاه و با هدف نمایش و مقایسه کلی سه طراحی متفاوت است.

اپل در آیفون X بریدگی نمایشگر را معرفی کرد و در آیفون Xs همچنان دقیقا همان بریدگی نمایشگر را شاهد هستیم. با توجه به قرار دادن سیستم تشخیص چهره سه بعدی و حذف حسگر اثرانگشت به نظر نمی رسد که اپل آیفون هایی بعدی راهی برای رهایی از بریدگی نمایشگر داشته باشند اما اگر اپل سال های آتی آن را حذف کند و به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر روی بیاورد، می توان به آیفون کاملا بدون حاشیه امیدوار بود. البته اگر این اتفاق یعنی حذف سیستم دوربین سه بعدی آیفون حذف شود قابلیت های معروف و محبوبی همچون Animoji و Memoji هم حذف خواهند شد.

سامسونگ اما به تازگی رسما تایید کرد که گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) به زودی معرفی خواهد شد و فناوری ویژه ای دارد. خیلی ها معتقدند که Galaxy A8s با "سوراخ نمایشگر" به عنوان اولین موبایل تمام صفحه سامسونگ ارایه خواهد شد. این موضوع و اطلاعاتی که از کره لو رفته است انتظار ما برای طراحی ویژه گلکسی اس ۱۰ افزایش می دهد و احتمالا سامسونگ با حذف ویژگی اسکنر عنبیه چشم و قرار دادن حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر تنها یک دوربین سلفی را برای جلوی نمایشگر باقی بگذارد.

به صورت کلی گلکسی اس ۱۰ نسبت به گلکسی اس ۹ بسیار کم حاشیه تر خواهد شد و همانطور که قبلا هم در اخبار خواندیم احتمالا در گلکسی اس ۱۰ شاهد نسبت تصویر ۹۳.۴٪ باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: ترنجی

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها