آزمایش سیستم تعلیق «هاوال H2» در سطوح مختلف

هاوال H2 کوچکترین محصول بزرگترین تولیدکننده SUV در چین است. هاوال H2 برای رقابت با خودروهایی مانند هیوندا کونا، مزدا CX-3 و هوندا HR-V ساخته شده است.

آزمایش سیستم تعلیق «هاوال H2» در سطوح مختلف

هاوال H2 از نمای جانبی تا حدودی شبیه SUVهای کوچک بی ام و مانند X1 است که این تاثیرپذیری احتمالا به خاطر این است که رئیس سابق بخش طراحی بی ام و، مدیریت تیم طراحی هاوال را بر عهده داشته است. هاوال H2 خودروی بزرگی نیست زیرا طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب 4335 میلی متر، 1814 میلی متر و 1695 میلی متر است. اما تقریبا از اکثر رقبای خود بزرگتر است.

فضای حمل بار هاوال H2 سیصد لیتر حجم دارد که در مقایسه با اکثر رقبای خود کم حجم تر است زیرا به عنوان مثال این فضا در هوندا HR-V و تویوتا C-HR به ترتیب 437 و 377 لیتر است. هاوال H2 از این نظر فقط به مزدا CX-3 برتری دارد که حجم فضای بار آن 264 لیتر است.
هاوال H2 کابین جاداری دارد و فضای سر، شانه و پای فراوانی هم در جلو و هم در عقب برای سرنشینان وجود دارد.

نیروی محرکه هاوال H2 از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو با 150 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور همراه با گیربکس 6 دنده اتوماتیک تشکیل می شود.
در این فیلم هاوال H2 در سطوح مختلف از جمله آسفالت معمولی، دست انداز، آب و گل و حتی پایین رفتن از پله مورد آزمایش قرار می گیرد.
این فیلم نشان می دهد هاوال H2 با توجه به قیمتی که دارد از توانایی های قابل توجهی برخوردار است.

منبع: خودرو بانک

1696

حجم ویدیو: 8.76M | مدت زمان ویدیو: 00:05:02 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها