واکنش وزیر ارتباطات به تیتر یکی از روزنامه های کشور : بدهکار هم شدیم

وزیر ارتباطات به تیتر یکی از روزنامه های مرتبط با صدا و سیما واکنش نشان داد و گفت «بدهکار هم شدیم».

واکنش وزیر ارتباطات به تیتر یکی از روزنامه های کشور : بدهکار هم شدیم

این روزنامه تیتر زده بود: «وزیر ارتباطات همچنان از زیر بار مسئولیت شرکت های خدمات ارزش افزوده و یو اس اس دی شانه خاله می‌کند: چالش ستاره - مربع‌ها برای وزیر جوان».

وی همچنین در صفحه خود نوشت: «الان باید از تمامی عزیرانی که پیگیری نظرات مردم برای انها گران تمام شد، عذرخواهی کنم؟ با این تیترها و پیامک‌های خبری مشکل شما حل نمی‌شود».

ماجرا به زمانی بر می گردد که در نظرسنجی صدا و سیما برای انتخاب محبوبترین برنامه سال 97 شائبه دستکاری در آرای مردم ایجاد شد که در این نظرسنجی طی چند ساعت برنامه «برنده باش» گوی سبقت را از برنامه «نود» گرفت. وزیر ارتباطات که پیگیر این ماجرا بود طی گزارش در توئیتر دستکاری نظرات مردم در این مسابقه نظرسنجی را تأیید کرد.

وی همچنین گفته بود که شرکت‌های خدمات ارزش افزوده و یو اس اس دی مجوز وزارت ارتباطات را ندارند و بر اساس قانون تجارت عمل می کنند و به این صورت صدا و سیما نباید آنها را تبلیغ کند.

منبع: با اقتصاد

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    وزیر جوان، با فروغی درگیر نشو، او همانطور که بدون هیچ تجربه ای مدیر یکی از شبکه های مهم تلویزیونی کشور شد، تو را از کار بیکار می کند. کسی که شوهرخاله اش حداد عادل باشد، می تواند تو را از بالا به پایین بکشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها