فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی آغاز شد

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز مرحله اصلی رزمایش اقتدار در منطقه عمومی ارس خبر داد.

رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی آغاز شد

سردار محمد پاکپور گفت: این رزمایش با محوریت قرارگاه عاشورا نیروی زمینی سپاه، در استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.

به گفته وی عملیات هلی‌برن چتربازی عملیات تاخت شبانه، عملیات رزمی بالگردها، عملیات پهپادهای رزمی و انتحاری و همچنین احداث پل روی رودخانه ارس، تصرف و کنترل جاده‌های مواصلاتی و تصرف ارتفاعات و تخریب هجومی بخش‌های مختلف این رزمایش است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیام این رزمایش برای کشورهای همسایه پیام صلح و دوستی و تحکیم امنیت پایدار است و  برای دشمنان آن است که نیروی زمینی سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح آماده دفاع از مرزهای کشور است و هرگونه تهدید را قاطعانه پاسخ می‌دهد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    1

    میخوان مردم.از اسلحه هاشون بترسونن

  • آزادی
    1

    تا صدای مردم در میاد از این رزمایش ها میذارن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      از این رزمایشها نگذارند که زن ، زندگی و آزادی ات نصیب داعش می شه. هر چند شما بویی از شرف نبرده اید. بجای سپاه بودم اجازه می دادم چند روزی همنشین داعش و کومله و منافقین بشوید آنوقت معنی آزادی را در این خراب شده خاورمیانه می دانستید.

    • 0

      در جواب ناشناس 10:46
      اینجا ایرانه هیچ حرامزاده ای نمی تواند به ناموس ایرانی نگاه چپ کنه هشت سال جنگیدیم و کسی نتوانست هیچ غلطی بکنه تو هم علف رئیست را نشخوار نکن ، تو با دزدی و اختلاس و رانت و فساد و گرانی و تورم و ... موافقی؟ موجودات بی وجودی هستین

    • پریسا
      2

      شما ملت جوگیر که عقل درست حسابی ندارین مگه کورین نمیبینین تو منطقه چه خبره و چه اتفاقاتی میگزره!!؟احمقا چشماتون باز کنین دور و برمون داعش و طالبان و انواع تروریستا هستن ؛؛؛غرب و آمریکا دلش به حال توعه ایرانی جهان سومی نسوخته تلویزیون های منوتو و اینترآشغال جیره خورهای غرب هستن برای پیشبرد اهدافشون و تجزیه ایران ؛؛؛؛عقل سلیم هم خوب چیزیه که شما ملت ایران ازش بی بهره هستین!!

  • ناشناس
    0

    برای مردم خودتان خط و نشان می کشید؟ خوب اگر این همه فساد و اختلاس و تورم و گرانی و مافیاهای متعدد و رانت و ... نبود که کسی با شما کار نداشت برای مردم احترام قائل باشید حتی به خود شما اعتماد ندارند و از نیروهای حزب ا..لبنان و حشد الشعبی و .... کمک می گیرند کمی فکر کنید

  • fhfh[hk
    0

    اغاز رزمایش در مدارس ابتدایی اونم دخترانه و دستگیر کردن و کشتنشو باید رزمایشه مهمی باشه براتون

  • ناصرالدین شاه
    0

    از اختلاس 92هزار میلیاردیتون هم بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها