چه بلایی سر مالک زیردریایی تایتان آمد؟

«اوشن‌گیت»، شرکت مالک زیردریایی اکتشافی تایتان تمامی سفرهای ماجراجویانه، اکتشافی و تجاری زیردریایی این شرکت را به حالت تعلیق درآورده است.

چه بلایی سر مالک زیردریایی تایتان آمد؟

«اوشن‌گیت»، شرکت مالک زیردریایی اکتشافی تایتان با انتشار بنر قرمز رنگی در قسمت بالای وب‌سایت خود، اعلام کرد تمامی سفرها و مأموریت‌های ماجراجویانه، اکتشافی و تجاری زیردریایی این شرکت را به حالت تعلیق درآورده است.

زیردریایی تایتان در حین حرکت به سمت بقایای کشتی تایتانیک منفجر شد و تمامی پنج سرنشین آن در این حادثه جان خود را از دست دادند. این خبر رسانه‌ای شد و حالا اوشن‌گیت با انتشار بنر در قسمت بالای وب‌سایت خود به صورت رسمی اعلام کرده که تمامی فعالیت‌های تجاری و ماجراجویانه زیردریایی تایتان به حالت تعلیق درآمده است.

photo_5855054617006685949_w-1024x573

تعلیق فعالیت‌های زیردریایی تایتان تا اطلاع ثانوی

مقالات ایالات متحده و کانادا در حال بررسی و انجام تحقیقات در مورد علت انفجار زیردریایی تایتان هستند. ماه گذشته میلادی این زیردریایی منفجر شد. گارد ساحلی بقایای انسانی و لاشه‌های زیردریایی تایتان را از آب بیرون کشیدند و در حال بازیابی و بررسی موضوع هستند. با بررسی بقایای تایتان، امید آن می‌رود که علت انفجار تا حدی روشن شود.

تایتان در واقع یک زیردریایی یا بهتر بگوییم زیردریاپیما بود که در حال رسیدن به بقالای کشتی تایتانیک منفجر شد. «جان موژه»، دریاسالار گارد ساحلی ایالات متحده بعد از خارج کردن بقایای تایتان گفت که این بقایا را در فاصله ۵۰۰ متری دماغه کشتی تایتانیک پیدا کرده‌اند.

در واقع زیردریایی تایتان در حالی که به کشیت تایتانیک نزدیک می‌شد و تنها حدود دو ساعت با این کشتی فاصله داشت، ارتباط خود را با کشتی پشتیبان از دست داد. در این فاصله زمانی هیچ‌کس به صورت دقیق نمی‌داند چه اتفاقی افتاده است ولی ساعت‌هایی نفس‌گیر برای اوشن‌گیت بود. درنهایت مشخص شد که زیردریایی تایتان منفجر شده است.

گفتنی است کشتی تایتانیک در سال ۱۹۱۲ در برخورد با کوه یخی، غرق شد و بیش از ۱۵۰۰ مسافر آن جان خود را از دست دادند. زیردریایی تایتان با هدف ماجراجویی و دیدن بقایای کشتی تایتانیک این سفر را آغاز کرده بود که بی‌فرجام ماند و تایتان به تایتانیک پیوست.

منبع: دیجیاتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    جسد 3 نفر چی؟ پیدا نشد؟ لاشه تایتان نمیخواد بفروشه؟😎انواع ضایعات خریدایم😃😃

  • ناشناس
    0

    آدمای احمق

  • بی عقل
    0

    مگه با زیر دریایی میرن زیر اقیانوس با اون همه فشار آب .... اینا هم کشورهای پیشرفتمون هستن ببین چه چقدر بی عقلن دیگه وای بحال بقیمون

  • نظریات من
    1

    احتمالا علت از کار افتادن تايتان سیستم برق اش باشد .ثروتمندان راهی را برای مرگ انتخاب میکنند که لایق آنند. هم غذای کافی دارند وهم اکسیژن ولی باید خفه شوند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      من وتو هم دلمونا با خیال بافی واراجیف خوش می کنیم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها