همتی: انتظار داریم روسیه از پروژه بزرگ کریدور شمال - جنوب به صورت جدی حمایت کند

وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با دستیار رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه، بر اجرایی شدن هر چه سریع‌تر پروژه کریدور شمال به جنوب به عنوان یک مسیر ترانزیتی برای تقویت همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران، روسیه، هند و کشورهای حاشیه خلیج فارس تاکید کرد.

همتی: انتظار داریم روسیه از پروژه بزرگ کریدور شمال - جنوب به صورت جدی حمایت کند

عبدالناصر همتی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار با «ایگور لویتین» دستیار رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه در وزارت اقتصاد، بر اجرایی شدن هر چه سریع‌تر پروژه کریدور شمال به جنوب به عنوان یک مسیر ترانزیتی مناسب برای تقویت همکاری‌های میان جمهوری اسلامی ایران، روسیه، هند و کشورهای حاشیه خلیج فارس تاکید کرد.

وزیر اقتصاد کشورمان گفت: انتظار داریم روسیه از پروژه بزرگ کریدور شمال - جنوب به صورت جدی حمایت کند.

وی تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران از سرمایه‌گذاری سایر کشورها در این مسیر حمایت می‌کند و آمادگی دارد با ارائه مشوق‌های خاص سرمایه‌گذاری، مشارکت سایر کشورها در این پروژه را تسهیل کند.

همتی گفت: امیدواریم شاهد گسترش سرمایه‌گذاری‌های روسیه در ایران و به خصوص در نفت و پروژه‌های زیر ساخت لجستیکی و ترانزیتی باشیم.

روسیه برای راه آهن رشت- آستارا بودجه‌ اختصاص می‌دهد

«ایگور لویتین» دستیار ارشد رئیس جمهور روسیه نیز، ضمن تبریک بابت انتخاب همتی به‌عنوان وزیر اقتصاد کشورمان، از اختصاص بودجه‌ای برای اجرای پروژه رشت به آستارا توسط رئیس جمهور این کشور خبر داد و گفت: حجم باری که از محل این پروژه قابل انتقال است، بالغ بر ۱۵ میلیون تن است که تا ۳۰ و ۵۰ میلیون تن نیز قابلیت بهره‌برداری دارد.

وی از دستور ویژه رئیس جمهور کنفدراسیون روسیه برای اجرای هر چه سریع‌تر پروژه کریدر شمال - جنوب خبر داد و گفت: مطابق دستور، اجرای این پروژه شروع شده و بانک "و ت ب" روسیه در حال اجرای آن است.

لویتین اظهار داشت: در حال حاضر بخش اول پروژه کریدر شمال - جنوب و در واقع بخش فنی آن به پایان رسیده و ما نیازمند هماهنگی با وزارت اقتصاد بابت ورود به بخش اجرا هستیم.

منبع: ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • بیسواد ملت
    0

    منتظر روسیه نباشید این همه بیکار داریم ارتباط شمال و جنوب کشور رابصورت مدرن طراحی و اجرا کنید و حق ترانزیت از روسها بگیرید هر موقع تهدید شدید مانع ترانزیت شود یک سلاح راهبردی در دست مدیریت کلان اگر با روسها قراداد ببندید و بودجه بگیرید ذلیل خواهید شد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      گندم نمای جو فروش....
      دورویی ونفاق از چهره نیرنگ باز خود پیداست از مکر وفریبش بپرهیزو دوری کن تا بیشتر گرفتار نشده ای که او غافلگیرانه عمل می کند.

  • عادل از قطب شمال
    0

    سنار بده آش به همین خیال باش

  • ناشناس
    0

    شماها چقدر خوش خیال هستید مگر آذربایجان اجازه می دهد ایران از خاک این کشور راهن ایجاد کند

  • چای دبش باغ ازگل
    1

    اگر از روسیه انتظار دارید آنقدر منتظر بمانید تا علف زیر پایتان سبز بشه!!! پوتین می‌کشه که شفا نمی‌ده!

  • ناشناس
    0

    چرا تو دوران روحانی اینقدر خودتون رو فعال نشون نمی دادید

  • ناشناس
    0

    اقای عبد الناصر پوارو
    اقای راننده الاصل
    اقای وزیر
    بگو جرا با امدنت بورس خونین جگر شد؟!

  • ناشناس
    0

    بهتره واقع بین باشید در قبالش باید امتیاز دهید یا بقولی سر کیسه را شل کنید
    گربه راه رضای خدا موش نمیگیره

  • ناشناس
    0

    از اقتصاد و ارز و ارزانی و رفاه مردم چه خبر؟ الان دقیقا یورو و دلار چنده؟ شما میخواهید، آنرا به چه قیمتی تقلیل و یا افزایش دهید. با چه روش ها و راهکارهایی؟؟ لطفا سفاف در مصاحبه ها و توئیت ها و گزارش های رسمی آتی خویس موارد و ابهامات مذکور را توضیح بدهید. تا ما مردم تفاوت در رویکرد و عملیات شما و دوول قبلی را کاملا احساس و در عمل مشاهده کنیم..

  • ناشناس
    0

    شتر درخواب بیند پنبه دانه. باش تا از شما حمایت کند.

  • ناشناس
    0

    اقای همتی یادت باشد تمامیت ارضی کشورمان خودمان حفط باید کنیم روسیه وچین درتاریخ وحال بفکر ثروت وکشورگشایی هستند نگذارید پای روسیه به خلیج فارس باز شود راه‌های کشورمان را بدست روسیه ندهید ترکیه نه نفت دارد ونه ثروت دیگر در این ۴۵ سال چقدر پیشرفت کردند وحاشیه کشورهای خودمان یک بیابون بوده از قبل پول ایران پیشرفت کردند دریای کاسپین مازندارن 50درصد بوده وهست روسیه بفکر خودشان میباشد نه ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد