اولویت امروز استان زنجان انجام کارهای بر زمین مانده است

استاندار  زنجان گفت: اولویت امروز، انجام کارهای بر زمین مانده‌ای است که از گذشته بر جای مانده است.

اولویت امروز استان زنجان انجام کارهای بر زمین مانده است

فتح‌الله حقیقی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان در محل فرمانداری زنجان، با یادآوری اینکه این شهر به نام‌های مختلف و مبارکی مزین شده است که هر کدام نشان از جایگاه والای این شهر در ادوار گذشته تاریخ بوده است، افزود: شیخ اشراق، پایتخت شور و شعور حسینی، دیار غواصان دریادل، حکیم هیدجی، شهید دکتر مجید شهریاری و ... ازجمله نام‌هایی است که یادآور دوران پرافتخار برای مردمان این دیار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران استان باید از ظرفیت‌هایی که در این منطقه وجود دارد، به نحو مطلوب استفاده کرده و در راستای توسعه استان گام‌های بلند و موثری بردارند، تصریح کرد: عزاداری مردم زنجان در ایام محرم، نمونه عینی یکعزاداری مطلوب است که می‌تواند به‌عنوان یک الگو در این زمینه مطرح شود، از طرفی زنجان شهر خیرین بوده و از این موضوع نیز باید به درستی بهره‌مند شد.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه امروز هشتم مردادماه بوده و از آن به‌عنوان روز بزرگداشت شیخ شهاب‌الدین سهروردی و روز ملی زنجان یاد می‌شود، ادامه داد: استان زنجان دارای مشاهیز و شخصیت‌های ممتازی چون شیخ شهاب‌الدین سهروردی است اما متأسفانه تا به امروز نتوانسته‌ایم از این ظرفیت‌ها استفاده مطلوبی ببریم و فقط اکتفا به برگزاری جلسات یک روزه در این باب کرده‌ایم.

حقیقی از فراهم شدن زمینه برگزاری کنگره بزرگداشت سه‌هزار شهید استان زنجان با مسئولیت سپاه استان خبر داد و با تاکید بر اینکه امروز زمان آن فرا رسیده استکه کارهای بر زمین مانده از ادوار گذشته را به اتمام برسانیم، بیان کرد: خوشبختانه برخی از این کارهای بر زمین مانده از جمله ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، پسماند سرب و روی، پروژه بزرگ سبزه‌میدان، توسعه بیمارستان ولیعصر (عج)، بازگشایی معبر داخل پادگان ارتش و ... با تلاش‌های صورت گرفته در حال عملیاتی شدن است.

وی با اشاره به اینکه برخورداری از نیروی کار ماهر، یکی از شاخص‌های مهم در توسعه و ایجاد اشتغال پایدار به‌شمار می‌رود، یادآور شد: خوشبختانه زنجان جزو استان‌هایی است که به لحاظ برخورداری از نیروی کار ماهر، رتبه اول را در سطح کشور به خود اختصاص داده است و این خود حاکی از آن است که مردم این استان همواره دغدغه رونق تولید و توسعه این آب و خاک را در راستای اهتمام به منویات رهبر فرزانه انقلاب داشته و دارند.

استاندار زنجان با بیان اینکه زنجان علاوه بر برخورداری از نیروی کار ماهر، در زمینه تعهد به انجام کار و نیز استقبال نکردن از کالاهای خارجی، جایگاه دوم را در کشور به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که بتوانیم مهم‌ترین دغدغه‌های مردم استان، از جمله موضوع پسماند سرب و روی، آغاز پروژه سبزه‌میدان و ... را به سرانجام برسانیم.

حقیقی با تاکید بر اینکه امروز باید به سمت کسب درآمد از صنعت گردشگری حرکت کنیم، افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در زمینه دست‌یابی به این مهم، فراهم کردن زیرساخت‌های حوزه گردشگری است که متأسفانه این مهم تا به امروزتأمین نشده و نیازمند طرح و برنامه عملیاتی است، بنابراین باید راهکار و برنامه‌ای اتخاذ کنیم که گردشگر بیش از ۴۸ ساعت در استان توقف داشته باشد.

وی یکی دیگر از اولویت‌های استان در برهه کنونی را ایجاد اشتغال به واسطهسرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در بخش صنعت است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال ۲۵۰۰ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری صنعتی استان بوده و پروژه‌هایی داریم که پیشرفت فیزیکی آن‌ها بیش از ۹۰ درصد است.

منبع: مهر

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد