رشد 44 درصدی جواز تاسیس و طرح توسعه صنعتی در زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در نیمه نخست امسال تعداد جواز تاسیس و طرح‌های توسعه صادره صنعتی 44 درصد افزایش داشته است.

رشد 44 درصدی جواز تاسیس و طرح توسعه صنعتی در زنجان

ناصر فغفوری، اظهار کرد: در نیمه نخست امسال تعداد جواز تاسیس و طرح‌های توسعه صادره برای طرح‌های صنعتی در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 44 درصدی برخوردار بوده است.

این مسئول ادامه داد: در شش ماهه اول امسال 438 مورد جواز تاسیس و طرح توسعه در استان صادر شده که این میزان در مدت مشابه پارسال 303 مورد بوده است. همچنین سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها بالغ بر 34 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با پارسال 48 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این طرح‌ها زمینه اشتغال برای 8470 نفر فراهم می‌شود، افزود: سهم استان در زمینه صدور جواز تاسیس و طرح توسعه نسبت به کشور 4.3 درصد بوده که این میزان بیش از سهم جمعتی استان است.

فغفوری با اشاره به وضعیت صدور جواز تاسیس در استان، تصریح کرد: تاکنون در استان زنجان 1755 جواز تاسیس و طرح توسعه صادر شده که سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها بالغ بر 281 هزار میلیارد ریال است. همچنین اشتغالزایی پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها 57 هزار و 304 نفر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: عمده محصولات تولیدی پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها شامل محصولات غذایی و آشامیدنی‌ها، محصولات فلزی، محصولات شیمیایی، منسوجات، لاستیک و پلاستیک، محصولات کانی غیرفلزی، ماشین‌آلات و تجهیزات، دستگاه‌های برقی است.

منبع: ایسنا

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد