زنگ خطر افزایش آمار کرونا با حضور در مراسم تجمعی

فرماندار خرم‌دره گفت: با شرکت در مراسم‌ عزا و عروسی، زنگ خطر افزایش آمار مبتلایان به کرونا به صدا درآمده است.

زنگ خطر افزایش آمار کرونا با حضور در مراسم تجمعی

حجت محمدی اظهار کرد: با توجه به استمرار شیوع بیماری کرونا و نداشتن درمان قطعی این بلای منحوس، از شهروندان خرم‌دره‌ای درخواست می‌شود کماکان کادر بهداشت و درمان را با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی یاری کنند.

وی با تاکید بر این‌که فراموش نکنیم که بسیاری از کادر حوزه بهداشت و درمان متاسفانه در تماس مستمر با بیماران و برخی از کسانی که به خاطر بی‌توجهی درگیر این ویروس شوم شده‌اند نیز آلوده‌اند، ادامه داد: رئیس بیمارستان بوعلی سینا خرم‌دره نمونه بارز این ادعا است.

فرماندار خرم‌دره با بیان این‌که هر روز شاهد اخباری مبنی بر افزوده شدن افراد جدید به کرونا در مراسم‌ و تجمعات در کشور هستیم، یادآور شد: بنا به ضرورت و اهمیت بالای امر پیشگیری از عموم شهروندان درخواست می‌شود تا اطلاع ثانوی از حضور در مراسم جشن و یادواره، تشییع جنازه، ختم و دید و بازدید و سایر تجمعات حتماً خودداری کنند تا سهم کوچکی در قطع زنجیره شیوع این بیماری خانمان‌سوز داشته باشیم.

محمدی با بیان این‌که شیرینی دورهمی‌های خانوادگی را، با به خطر انداختن جان عزیزان‌مان نباید تلخ کنیم، خاطرنشان کرد: ماندن در خانه، خودمراقبتی به‌ویژه در زمان حضور در مجامع و جمعیت‌ها و رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی ایمن با دیگران، همچنان از توصیه‌های کاربردی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا به‌شمار می‌رود.

منبع: ایسنا

70

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد