تخت های بیمارستانی در زنجان افزایش می یابد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، برافزایش تخت‌های بیمارستانی در مراکز درمانی استان زنجان تاکید کرد و گفت: طی روزهای آینده ۴۰۰تخت به تخت های بیمارستانی زنجان افزوده می شود.

تخت های بیمارستانی در زنجان افزایش می یابد

پرویز قزلباش، با بیان اینکه برای ریشه کنی بیماری کرونا همه باید پای کار بیایند، گفت: دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان هر کدام به نحوی در کاهش و قطع زنجیره باید با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری بکنند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان یک هزار و ۹۹۷ تخت بیمارستانی وجود دارد، اظهار کرد: بیشترین بستری‌ها در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) است و برای کادر درمانی این مجموعه بسیار سخت است.

قزلباش تاکید کرد: بیمارستان ولیعصر بیشترین بستری بیماران کرونایی را دارد و بیمارستان امام حسین (ع) زنجان تنها تاکنون ۲۰۳ بستری داشته و بیمارستان بهمن و امید ابهر هم به ترتیب بیش از ۹۱ و ۲۹ نفر بستری تاکنون داشتند.

وی برافزایش تخت‌های بیمارستانی در مراکز درمانی استان زنجان تاکید کرد و یاد آو ر شد: طی روزهای آینده شاهد افزایش بیماران خواهیم بود بنابراین بیش از ۴۰۰ تخت به تخت‌های بیمارستانی استان افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، به مردم توصیه کرد برای قطع زنجیره کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و در تجمعات از ماسک و دستکش استفاده کنند.

منبع: مهر

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد