رئیس‌کل دادگستری استان زنجان:

هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در زنجان منتظر برخورد قضایی باشند

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه

هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در زنجان منتظر برخورد قضایی باشند

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی استان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه چهارشنبه آخر سال قرار داریم، ستاد ملی مبارزه با کرونای استان تأکید دارد که هیچ تجمعی در سطح استان در اماکن انجام نشود.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با افرادی که در چهار‌شنبه آخر سال بر خلاف توصیه‌ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برای شهروندان مزاحمت و ناامنی ایجاد کنند برخورد قاطع خواهد کرد، افزود: از تمام دستگاه‌های استان انتظار همکاری در این خصوص را داریم اما باید متذکر شد خودروهایی که در این راستا توقیف شوند تا پایان تعطیلات به پارکینگ منتقل خواهند شد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان در ادامه با اشاره به ضرورت نظارت و اقدامات پیشگیرانه دستگاه‌های متولی در حوزه امور اراضی ملی عنوان کرد: تعطیلات نوروز در پیش است بنابراین ضروری است تمامی دستگاه‌های متولی در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی همکاری کنند.

وی گفت: باید نظارت‌ها و اقدامات پیشگیرانه در حوزه‌های تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی، حفر چاه‌های غیر مجاز، برداشت‌های غیر مجاز منابع آبی زیر زمینی، تعرض به حریم و بستر رودخانه‌ها و تغییر کاربری در اراضی ملی توسط افراد سود جو و فرصت طلب بعمل آید.

این مقام مسئول با تاکید بر موضوع کشیک ادارات برای انجام مأموریت محوله در حوزه مربوطه در ایام تعطیلات نوروز بیان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان در تعطیلات باید اهتمام لازم در امور محوله را داشته باشند.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از مددجویان جرایم مالی غیر عمد شامل اعطای مرخصی در تعطیلات نوروز هستند خاطر‌نشان کرد: این افراد خطری برای جامعه ندارند و می‌توانند در آغاز سال نو و تعطیلات کنار خانواده‌های خود باشند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی نسبت به تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم اقدام کنند، خاطر‌نشان کرد: باید نظارت‌های لازم بر عرضه کالا و قیمت‌ها انجام گیرد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها