۱۱۵ هزار نفر زنجانی بالای ۶۰ سال باید واکسینه شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: برای کاهش مرگ و میر و عوارض ناشی از ابتلا به کرونا باید جمعیت بالای ۶۰ سال واکسینه شوند که حدود ۱۱۱ تا ۱۱۵ هزار نفر است.

۱۱۵ هزار نفر زنجانی بالای ۶۰ سال باید واکسینه شوند

پرویز قزلباش در نشست خبری با خبرنگاران از کاهش بیماری در استان زنجان خبر داد و گفت: روند کاهشی بیماری در بخش بستری به صورت قطره‌چکان است.

وی با بیان اینکه گردش ویروس در استان بالا است، اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان باید همانند گذشته جدی گرفته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و ابراز داشت: رعایت بهداشت فردی زدن ماسک در استان پایین آمده است.

قزلباش به روند انجام واکسیناسیون در استان زنجان اشاره کرد و افزود: حدود ۷۰ درصد سالمندان بالای ۷۰ سال در استان واکسینه شدند و واکسیناسیون با هدف جلوگیری از عوارض و مرگ و میر بیماری انجام می‌گیرد.

وی افزود: برای قطع زنجیره باید از جمعیت بیش از یک میلیون نفری استان حدود ۶۵۰ هزار نفر در دو دوز واکسن دریافت کنند و برای کاهش مرگ و میر و عوارض ناشی از ابتلا به ، باید جمعیت بالای ۶۰ سال واکسینه شوند که حدود ۱۱۱ تا ۱۱۵ هزار نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: این بیماری در بخش سرپایی و بستری روند نزولی دارد و در زمان حاضر ۲۵۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

منبع: مهر

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد