برای مدال به جاکارتا می‌روم/ با مربی ایرانی‌ام کار می‌کردم، شاید رکوردم بهتر می‌شد

ملی پوش دوومیدانی می‌گوید بدنم در شرایط خوبی است و برای کسب مدال به بازی های آسیایی جاکارتا می‌روم.

برای مدال به جاکارتا می‌روم/ با مربی ایرانی‌ام کار می‌کردم، شاید رکوردم بهتر می‌شد

علی خدیور درمورد شرایطش برای حضور در مسابقات دوومیدانی بازی‌های آسیایی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی آب و هوای کیش به جاکارتا در این جزیره تمرین می‌کنم و خوشبختانه شرایطم خوب است و به مرز آمادگی رسیده‌ام و رکوردهای خوبی را در تمرینات زده‌ام.

وی درمورد اینکه نامش در آخرین مسابقه به فهرست نفرات اعزامی به بازی‌ها آسیایی اضافه شده، گفت: خودم خیلی امیدوارم بودم که در بازی‌های آسیایی شرکت کنم و به همین خاطر خیلی جنگیدم. خیلی‌ها به من می‌گفتند در تهران رکورد زدن سخت است و نمی‌شود دوی خوبی انجام داد اما من اعلام کردم اگر کسی بدنش آماده باشد، می‌تواند در تهران هم کاری انجام دهد و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.

ملی‌پوش دوومیدانی در مورد حریفانش در آسیا گفت: دوندگان قطری که تابعیت گرفته‌اند حریفان اصلی من در جاکارتا خواهند بود اما از کشورهای شرق آسیا دوندگان مطرحی حضور ندارند. کشورهایی مانند چین و ژاپن در دو 400 متر آنقدر قوی نیستند که رقیب اصلی من محسوب شوند.

خدیور درمورد اینکه چقدر برای خودش شانس مدال قائل است، گفت: من فقط برای مدال می‌روم اما همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. کسی نمی‌تواند از پیش خودش را برنده و مدال‌آور محسوب کند.

وی درمورد اینکه آیا هنوز با بردلی مربی آمریکایی کار می‌کند یا خیر، گفت: قبل از آخرین مسابقه فدراسیون از عملکرد او ناامید شده بود و به همین دلیل قطع همکاری را قبل از آخرین مسابقه اعلام کرده اما این مربی تاکید کرد که به او فرصت دهند و بعد از آن تصمیم بگیرند. خوشبختانه رکورد من در مسابقه آخر خوب بود و دوباره این قرارداد تمدید شده است.

وی درمورد اینکه آیا خودش از عملکرد این مربی آمریکایی راضی است یا خیر، گفت: او وضعیت کاری‌اش به شکلی است که طولانی‌مدت با ورزشکاران کار می‌کند و امکانات کافی را می‌خواهد، شاید اگر در این مدت با محمدزاده مربی ایرانی خودم کار می‌کردم، رکوردم بهتر می‌شد چون او 4-3 سال است که بدن مرا می‌شناسد اما مربیان خارجی به زمان نیاز دارند.

منبع: فارس

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها