شجاعی: تمرینات ما در حد بازی‌های آسیایی نبود/عمر ورزشی ما هدر رفت و کسی درک نمی‌کند

ملی‌پوش روئینگ ایران گفت: وقتی به من گفتند باید در تک نفره شرکت کنم تعجب کردم. لیو اصلا پاروزدن ما را در ارومیه ندیده بود و نمی‌دانست ما در تک نفره چه تایم‌هایی داریم.

شجاعی: تمرینات ما در حد بازی‌های آسیایی نبود/عمر ورزشی ما هدر رفت و کسی درک نمی‌کند

مجتبی شجاعی، درباره عدم کسب مدال در بازی‌های آسیایی 2018 اظهار داشت: مربیان ما در ترکیب‌ها دقت لازم را نداشتند. در اردوی اولی که در چین داشتیم 2 نفره تمرین می‌کردیم و در اردوی دوم چهار نفره تمرین کردیم. طبق صحبت‌های لیوقرار بود از قایق 4 نفره ترکیب 2 نفره را مشخص کنند.

وی افزود: در اردوی چین اصلا در قایق تک نفره تست نگرفتند من هم 3 ماه بود تک نفره نزده بودم اما 20 روز مانده به مسابقات به من گفتند باید در تک نفره سنگین‌وزن شرکت کنم. اگر تک نفره برایشان مهم بود چرا اینقدر دیر تصمیم گرفتند؟ بعد از اینکه قرار شد من در تک نفره هم در بازی‌های آسیایی شرکت کنم بازهم تمریناتم کلا در قایق 4 نفره بود. تا ۲ روز قبل از مسابقه در پالمبانگ درقایق تک نفره تمرینی نداشتم.

ملی‌پوش روئینگ ایران با اشاره به اینکه این ترکیب‌ها را طاهر کبوتری مشخص کرده، خاطرنشان کرد: وقتی به من گفتند باید در تک نفره شرکت کنم تعجب کردم. لیو اصلا پاروزدن ما را در ارومیه ندیده بود و نمی‌دانست ما در تک نفره چه تایم‌هایی داریم. حتی شنیدم که گفته بودند خودم خواستم تک نفره بزنم در حالی که اینطور نبود. تصمیم کادر فنی بود.

شجاعی در ادامه صحبت‌هایش به تمرینات روئینگ‌سواران اشاره کرد و گفت: تمرینات ما در حد بازی‌های آسیایی نبود. کبوتری قهرمانی جوانان آسیا را با بازیهای آسیایی مقایسه کرده در حالی که مقایسه این ۲ مسابقه اصلا صحیح و فنی نیست. کبوتری مقصر عدم کسب نتیجه در بازی‌های آسیایی را ورزشکار دانسته در حالی که ما سال گذشته همین حریفان را در قهرمانی آسیا پشت سر گذاشته بودیم و تغییری در ترکیب‌ها ایجاد نشده بود چون ما آشنایی کامل به رقبا داریم.

قایقران تیم ملی کشورمان یادآور شد: اگر مشکل ورزشکاران هستند چرا در سال 2016 کل تیم مردان با هدایت کبوتری بازهم مدال نگرفت؟ چرا در بازی‌های آسیایی هیچ کدام از مردان مدالی نگرفتند؟ این ضعف مربی است یا ورزشکار؟ ما سال گذشته بعد از 3 ماه تمرین با جیوگانیک مدال طلا گرفتیم و برای بازی‌های آسیایی در آرزوی تمرین سخت و سازنده سال گذشته بودیم.

شجاعی همچنین به عدم برنامه مناسب در فاصله کوتاه باقی مانده به بازی‌های آسیایی اشاره کرد و اظهار داشت: در طول 10 روز قبل از مسابقات در پالمبانگ ما هیچ برنامه تمرینی نداشتیم و لیو هم اصلا با ما صحبت نمی‌کرد. خودمان تمرین می‌کردیم و مسئولان فدراسیون هم این مسئله را خودشان دیدند. عمر ورزشی ما هدر رفت و هیچ کسی درک نمی‌کند. امیدوارم به این موضوع رسیدگی شود تا ورزشکاران بعد از ما در شرایط خوب تمرین کنند و مدال بگیرند.

این ملی‌پوش قایقرانی کشورمان در پاسخ به این سوال که مربی تیم ملی گفته شما خودتان از ترس اینکه مدال نگیرید به کاپ آسیا اعزام نشدید، تصریح کرد: این طور نیست. ما تابع تصمیم کادر فنی بودیم.

وی در پایان اعلام کرد بازی‌های آسیایی آخرین مسابقه وی بوده که با خاطره بد پشت سر گذاشته شد.

منبع: فارس

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها