اعتراضات به دلیل کری‌خوانی بود، نه مشکل داوری

رئیس کمیته مسابقات هندبال گفت: متاسفانه شرایط به گونه‌ای شده که خودمان از لیگ امسال رضایت نداریم.

اعتراضات به دلیل کری‌خوانی بود، نه مشکل داوری

در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه تیم‌های فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام آباد غرب در دهدشت به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی اتفاقات عجیبی رخ داد که منجر به مصدومیت برخی تماشاگران و بازیکنان تیم اسلام‌آباد شد.

مراد کرمی، رئیس کمیته مسابقات هندبال درمورد این اتفاقات اظهار داشت: بروز چنین اتفاقاتی برای ما هم عجیب است. به هر حال باید منتظر بمانیم تا روز دو‌شنبه کمیته انضباطی تشکیل شود و بتوانیم تصمیم‌گیری درستی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در پایان بازی و تماشاگران به زمین مسابقات ریختند و با بازیکنان اسلام‌آباد درگیر شدند. این درگیری‌ها به دلیل مشکلات داوری نبود و بیشتر بخاطر کری‌خوانی بازیکنان دو تیم با هم بود. در درگیری‌های صورت گرفته دو بازیکن مصدوم و راهی بیمارستان شدند که امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات در لیگ هندبال نباشیم.

رئیس کمیته مسابقات هندبال خاطرنشان کرد: هیچ کدام از دو تیم اعتراضی نسبت به داوری نداشت و تاکید می‌کنم درگیری‌های به دلیل کری‌خوانی‌هایی بود که در جریان بازی وجود داشت. به هر حال ما در اولین فرصت تصمیم‌گیری خواهیم کرد تا دیگر شاهد این موارد نباشیم. پیش از این حاشیه‌ها در حد فحاشی تماشاگران بود، اما این بار به طرز عجیبی درگیری ایجاد شد. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برخورد قاطع داشته باشیم.

کرمی درخصوص اینکه شرایط لیگ هندبال چندان مساعد نیست و هفته گذشته هم تیم‌ها از حضور در مسابقه سر باز زدند، تصریح کرد: به هرحال مباحث مالی موجب شد تا هفته گذشته چند بازی برگزار نشود. از شرایط لیگ کنونی خودمان هم راضی نیستیم و باید برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی بهتر و نظارت بیشتری داشته باشیم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد