یک روش مفید برای درمان زودانزالی مردانه

روش فشاری یکی از روش‌های حل شدن مشکل زودانزالی مردانه است.

یک روش مفید برای درمان زودانزالی مردانه

به گزارش خبر فوری ، زودانزالی یکی از مشکلات جنسی مردانه است که باعث آزار بسیاری از مردان شده است. روش فشار یکی از روش های درمان این مساله است.

در این روش، مانند همیشه شروع به رابطه جنسی نمایید، تا زمانیکه احساس کنید، درحال ارضا هستید. از رابطه جنسی دست بکشید و از همسرتان بخواهید، کلاهک آلت شما را فشار دهد، و این فشار را تا زمانیکه احساس انزال از شما رفع شود، نگه دارد. بعد از اینکه فشار برداشته شد، حدود ۳۰ ثانیه صبر کنید و سپس دوباره شروع به رابطه جنسی نمایید.

ممکن است به دلیل فشار وارد کردن به آلت جنسی، آلت به نعوظ کامل نرسد، اما مشکلی نیست و بعد از مدتی تحریک بیشتر آلت دوباره به نعوظ کامل می‌رسد. این مراحل را تا هر چند بار که بخواهید می‌توانید تکرار کنید. با تکرار این تکنیک تا آنجایی که لازم است شما به حالتی می‌رسید که دیگر احساس می‌کنید می‌توانید، انزالتان را خودتان کنترل کنید.

منبع: فرارو

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • متخصص
    0

    با این روش تجمع مایع مردانه در بیضه ها ومخلوط شدن مایع غده های مختلف باهم باعث میشه درد شدید در بیضه و به مرور زمان دچار بزرگ شدن پرستات وبیماری های تناسلی بشوید لطفا این کار را انجام ندهید بنده پزشک هستم .

    نظرات شما -
    • مانی
      0

      قرار نیست که تاآخر این کار انجام بشه، 3الی 4بار که تکرار بشه دیگه نیازی به تکرار آن نیست و بدن عادت میکنه جانم

  • مملو تتلوزاده
    0

    این راهکار دارد عمه ات میخورد. خخخخخ

  • افشین
    0

    خبر فوری ساقی تو عوض کن

  • سید
    0

    یعنی خاک بر سرت کنند که این خبر فوریتون نباشه این صفحه را یه موقع بچه یا یه دختر خانم مجرد داره میخونه باید این مطالب را بنویسید . به جای اخبار روز

  • عباسی
    0

    حالا همشو فشار بده نمیشه ؟ حتما باید کلاهکشو فشار بده ؟ مگه بمب اتمیه؟

  • سيد مهدي
    0

    خاك بر سرتون.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها