برای ورود به رشته تاتو به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

رشته تاتو بدن یکی از رشته های آرایشگری است که برای موفق شدن در آن علاوه بر داشتن مهارت، نیاز است تا از ابزارهای باکیفیتی استفاده کنید.

برای ورود به رشته تاتو به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

به طور کلی کیفیت ابزار و تسلط بر روش استفاده از آن ها در میزان موفقیت و درآمد شما در این رشته بسیار تاثیرگذار است. علاوه بر تاتو بدن، رشته های دیگری مانند میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن نیز از زیر شاخه های رشته تاتو محسوب میشوند و ابزارهای مشابهی استفاده می کنند. بنابراین، بسیار مهم است که در دوره های آموزشی، با ابزارهای لازم برای این رشته ها آشنا شده و نحوه استفاده از آن ها را یاد بگیرید. در ادامه درباره رشته تاتو بیشتر توضیح می دهیم و ابزارهای مورد نیاز آن را بررسی می کنیم.

آموزش تاتو

تاتو که امروزه کاربردهای بسیاری دارد، تنها برای خالکوبی بر روی اندام های بدن استفاده نمی شود. بلکه امروزه خدماتی چون میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن نیز در دسته تاتو قرار می گیرند. اما نکته مهم در انجام خدمات تاتو آشنایی با ابزار مختلفی است که در این رشته مورد استفاده قرار می گیرد. در زیر این ابزار به تفکیک انواع روش های تاتو معرفی شده است:

ابزار مورد نیاز در دوره های آموزش تاتو بدن

به طور کلی در آموزش تاتو بدن روش هایی آموزش داده می شود که از طریق آنها می توانید رنگدانه ها را به لایه های سطحی پوست تزریق کرده و طرح های مختلفی را بر روی پوست طراحی کنید. ابزار و لوازمی که برای تاتوی بدن مورد نیاز است عبارتند از:

· استفاده از ماژیک و خودکار های مخصوص برای طراحی

· سنباده های مخصوص

· ماشین تاتو برای خط کشیدن

· ماشین تاتو برای سایه زنی

· پدال پایی

· رنگ و جوهر مخصوص

· کاپ جوهر

· مواد استریل کننده

· کرم بی حس کننده

· سوزن های یک بار مصرف تاتو در سایزهای مختلف

ابزار مورد نیاز برای رشته میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ یکی از زیر مجموعه های آموزش تاتو می باشد که در آنها ابروها با تکنیک هاشور پر شده و پرپشت نشان داده می شوند. این روش در دسته آرایش نیمه دائمی است و حالت بسیار طبیعی در ابروهای شما ایجاد می کند. به طور کلی، لوازم مورد نیاز برای میکروبلیدینگ ابرو شامل موارد زیر است:

· سوزن های سر کج: همانگونه که از نام این سوزن ها مشخص است، سر آنان کج بوده و به کمک آنها می توانید در امتداد موهای ابرو، خطوط باریک به صورت کج بر روی پوست ایجاد کرده و رنگ ها را به لایه های سطحی پوست تزریق کنید. این سوزن ها خطی شبیه به تار موی ابرو ایجاد میکتد که باعث طبیعی تر شدن نتیجه کار میشود. در هنگام استفاده از این سوزن ها باید دقت داشته باشید که سوزن می بایست حتما بر روی پوست کشیده شود و از ضربه زدن به پوست باید خودداری شود.

· قلم های دستی : این قلم ها که عموما نقره ای هستند برای خط انداختن بر روی پوست مورد استفاده قرار می گیرند و در زمان اعمال هاشور کاربرد بسیار زیادی دارند. در زمان خرید قلم باید دقت داشته باشید که سنگین نباشد. زیرا ممکن است باعث عمیق شدن خراش ایجاد شده بر روی پوست شود.

· قلم های خارج از مرکز : این قلم ها به دلیل شکل ظاهری خود که تیغه های آن خارج از مرکز دستگاه قرار گرفته اند، به این نام خوانده می شوند. از قلم فوق برای مواردی استفاده می شود که ابروها بسیار کم پشت هستند. در این شرایط استفاده از قلم های خارج از مرکز سریعا ابروها را پرپشت نشان می دهد.

· تیغه : در میکروبلیدینگ با توجه به قطر موهای ابرو نیاز است تا از تیغه های مختلف استفاده گردد. تیغه های مختلف باعث افزایش دقت و ظرافت کار می شوند. این تیغه ها تنها بر روی لایه های بیرونی پوست خراش ایجاد می کنند.

ابزار مورد نیاز برای رشته میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن نیز یکی از زیرشاخه های آموزش تاتو است که برای تاتوی صورت استفاده می شود. در این روش از دستگاه های برقی استفاده شده و رنگ ها به لایه های عمیق تر وارد می شوند. در روش میکروپیگمنتیشن نیز از دستگاه های خاصی استفاده می شود که در زیر توضیح داده شده است:

· دستگاه مخصوص میکروپیگمنتیشن : این دستگاه به صورت برقی بوده و سوزن هایی دارد که شکاف های عمیق بر روی پوست ایجاد می کنند.

· سوزن های یک بار مصرف در سایزهای مختلف : دو نوع مختلف سوزن که دارای بیشترین کاربرد در این روش می باشند، سوزن های تی شکل و پیچی هستند. سوزن های پیچی دارای ظرافت بیشتری بوده و برای کارهایی که نیاز به دقت بالایی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

· رنگ مخصوص : در میکروپیگمنتیشن عموما از رنگ هایی استفاده می شود که دارای تناژ قهوه ای بوده و به رنگ ابروها بسیار نزدیک است. باید در نظر داشته که استفاده از رنگ های روشن موجب می شود تا ماندگاری اثر این روش بسیار کمتر باشد.

معرفی آموزشگاه دترلند

همانطور که در بالا گفته شد، هر کدام از رشته های آرایشگری ابزار و لوازم مخصوص به خود را دارند. بنابراین برای شناخت این ابزارها و یادگیری روش استفاده از آن ها لازم است در دوره های آموزشی رشته مورد نظر خود شرکت کنید و تحت نظر اساتید مجرب آموزش ببینید. یکی از عواملی که در میزان یادگیری و مهارت شما تاثیر بسزایی دارد، انتخاب یک آموزشگاه خوب و حرفه ای است. از این رو ما به شما آموزشگاه آرایشگری دترلند را پیشنهاد می کنیم. آموزشگاه دترلند دارای سابقه درخشان در برگزاری انواع دوره های آموزش آرایشگری مانند آموزش تاتو بدن، آموزش لیفت ابرو ، آموزش شینیون مو و ... است و هنرجویان بسیاری را روانه بازار کار کرده است.

همچنین، با شرکت در دوره های آموزشی این آموزشگاه می توانید مدارک معتبر فنی و حرفه ای را دریافت کرده و کسب و کار خود را داشته باشید. یکی از ویژگی های بسیار مهم این آموزشگاه استفاده از ابزار و لوازم با کیفیت در کلاس های اموزشی است. بنابراین، هنرجویان می توانند نحوه کار با بهترین دستگاه ها را به صورت عملی و با جدیدترین متدها آموزش ببینند.

علاوه بر این، پس از اتمام دوره آموزشی و اخذ مدرک خود، همچنان می توانید با اساتید آموزشگاه در ارتباط باشید و برای رفع اشکال و راهنمایی های بیشتر از آن ها کمک بگیرید.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

17

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد