ترمیم و رشد ابروهای ریخته شده در سریع‌ترین زمان

ترمیم و رشد ابروهای ریخته شده به روش‌های مختلفی انجام شده و دارای اثربخشی متفاوتی است.

ترمیم و رشد ابروهای ریخته شده در سریع‌ترین زمان

هدف از ترمیم ابروهای ریخته شده کمک به رویش مجدد موها در این ناحیه است که با استفاده از هر شیوه رویش مو تحریک شده و در نتیجه موهای ابرو حالت طبیعی و اولیه خود را به دست خواهند آورد. با توجه به علل به وجود آورنده ریزش ابروها روش‌های مختلف درمانی پیشنهاد می‌شوند و برای ارائه بهترین راهکار درمانی توجه به شرایط فرد اهمیت ویژه‌ای دارد.

در ادامه این مطلب تخصصی قصد داریم تا به دلایل و علائم ریزش ابروها و روش های درمانی سریع و فوری پزشکی بپردازیم. در این بخش به مزایا، معایب و هزینه های هر کدام از تکنیک های افزایش رشد ابروها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

دلایل ریزش ابرو در خانم‌ها

خانم‌ها به دلایل مختلفی ممکن است با ریزش موها در ناحیه ابرو مواجه شوند. این امر ممکن است در دوره‌های مختلف سنی برای هر فردی پیش آید. بهترین روش پیشنهادی برای درمان ریزش ابرو و کمک به تحریک مجدد موها جهت رشد این است که عامل به وجودآورنده ریزش شناخته شود. این عوامل به طور کلی عبارتند از:

برخی از بیماری‌های پوستی مانند درماتیت‌های پوستی سبب ریزش ابرو می‌شوند که اغلب به دلیل استرس اتفاق می‌افتد. بیماری‌هایی از قبیل اسکلروز که پدیدآورنده زخم روی پوست هستند چون موجب از بین رفتن فولیکول مو می‌شوند  ریزش آنها را به دنبال خواهند داشت. بیماری پسوریازیس و آتوپیک همچنین بیماری سبورئیک و زوائد پوستی از جمله خال‌ها سبب می‌شوند تکه‌هایی از مو دچار ریزش شوند.

بیماری‌های داخلی که موجب تغییرات هورمونی می‌شوند  و انواع بیماری‌های عفونی و اختلالات عملکرد تیروئید از دیگر علل به وجودآورنده ریزش مو هستند که در نهایت بر وضعیت موهای ناحیه مژه و ابرو تاثیر می‌گذارند.

تغذیه از دیگر عواملی است که برای ریزش ابرو در خانم‌ها باید مورد بررسی قرار بگیرد. مصرف اسیدهای چرب و امگا3 موجب می‌شوند که کاهش ریزش ابرو مشاهده گردد. اصلاح روش‌های تغذیه و بهره‌مندی از رژیم غذایی مناسب موجب کاهش ریزش مو در ناحیه ابرو شده و به تقویت ساقه مو کمک خواهند کرد.

مصرف برخی داروها که برای درمان بیماری‌هایی از قبیل تشنج، روانپزشکی، التهاب، کاهش وزن، بارداری و داروهای درمان اختلالات هورمونی از دیگر عوامل ایجادکننده ریزش مو در خانم‌ها محسوب می‌گردند.

عفونت‌های از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار بر روی فولیکول مو هستند که موجب تضعیف ساقه مو شده و در نهایت سبب می‌شوند که موها ریزش پیدا کنند.

اختلالات رفتاری و عوامل فیزیکی و شیمیایی موجب کم پشت شدن مو در خانم‌ها خواهند شد. افزایش سن، حساسیت‌های دارویی و استفاده طولانی مدت از رنگ و دکلره موارد مورد توجه برای ریزش ابرو هستند. ژنتیک یکی از عوامل مهم در کاهش ضخامت ابرو و ریزش ابروها محسوب می‌گردد.

Screenshot_20220205_100800

معرفی روش‌های سریع افزایش پرپشتی ابروها

برای این که ابروها رشد کنند روش‌های مختلفی پیشنهاد می‌گردد. درمان‌های گیاهی ممکن است اثر مفیدی بر رویش ابرو داشته باشند اما این امر نیاز به صرف مدت زمان طولانی دارد. از این‌رو روش‌های مختلفی وجود دارند که سبب پرپشت شدن سریع ابروها می‌شوند این روش‌ها عبارتند از:

تزریق پی آر پی

این روش درمانی با استفاده از تزریق پلاسمای غنی از پلاکت انجام می‌شود. در روش پی آر پی بدن فرد تشویق می‌شود که رشد مجدد موها را تحریک کرده و به عنوان یک روش درمانی ریزش مو شناخته می‌شود. افرادی که به دلیل افزایش سن دچار نازک شدن و ریزش ابرو می‌شوند می‌توانند از این روش تزریقی طبیعی استفاده کنند. در تزریق پی آر پی پلاکت‌هایی که از خون شخص آماده می‌شوند دارای قدرت بالایی برای تحریک رشد فولیکول‌ها و بازسازی سلول‌های بدن هستند. معمولا نتایج استفاده از این شیوه در حدود 3 تا 4 ماه پس از تزریق مشاهده خواهد شد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای این شیوه با توجه به شرایط فرد مراجعه کننده تعیین می‌گردد. برای حصول نتیجه بهتر از تزریق لازم است که همه مراحل مشخص شده توسط پزشک انجام شوند. هر جلسه بدون بیهوشی و در حدود نیم ساعت طول می‌کشد. فاصله زمانی برای هر تزریق در حدود 8 تا 12 ماه است. بازایابی و بهبود در این روش غیر تهاجمی و مفید بسیار سریع است و در اغلب موارد عوارضی برای فرد ندارد. هزینه‌های انجام این شیوه به صورت هزینه آزمایشات قبل از تزریق است و هزینه تزریق که در کلینیک‌های مختلف به صورت متغیر تعیین می‌گردد. یکی از فواید تزریق پی آر پی این است که نیازی به صرف هزینه زیاد برای تهیه محصولاتی که جهت مراقبت از مو به کار می‌روند ندارد.

کاشت ابرو

یکی از سریع‌ترین شیوه‌های ممکن برای جبران موهای ریخته شده در ناحیه ابروها استفاده از روش کاشت است. روش‌های مختلفی برای کاشت ابرو به صورت دائمی وجود دارند. پیوند با شیوه‌های متفاوت برای افراد با شرایط مختلف تعیین خواهد شد. با توجه به میزان ریزش ابروها گاهی روش کاشت در چند مرحله انجام خواهد شد و در مواردی نیاز است که این شیوه تکرار گردد. افرادی که به دلایل مختلف دچار ریزش ابرو شده‌اند می‌توانند از این روش برای داشتن ابروهایی پرپشت استفاده کنند. مدت زمان بهبودی پس از انجام کاشت ابرو تا هفت روز است که فرد از انجام فعالیت‌های سنگین منع خواهد شد. البته در برخی شرایط با در نظر گرفتن موقعیت شغلی فرد می‌تواند پس از 24 ساعت کار خود را شروع کند. زمانی که برای انجام کاشت نیاز است با در نظر گرفتن مقدار کاشت و همین طور رعایت کردن اصولی که برای قبل از جراحی توسط پزشک تعیین شده مشخص می‌گردد. کاشت ابرو باید تحت نظر یک پزشک متخصص و در یک مکان معتبر انجام شود. کلینیک رز دارای متخصصان باتجربه و متبحر در زمینه کاشت موی طبیعی و دائمی است.

نکات مهم در کاشت ابرو

کاشت ابرو به صورت یک روش جراحی زیبایی دائمی شناخته می‌شود و به دلیل استفاده از ارگان‌های کوچکی که تولیدکننده مواد مورد نیاز جهت رشد موها هستند به صورت یک روش دائمی و ماندگار شناخته شده است. با توجه به میزان پیوند انتخابی به طور معمول انجام کاشت در حدود 5 تا 6 ساعت زمان نیاز دارد. هزینه کاشت ابرو با توجه به تعداد تار مو و تراکم مورد نظر و در کلینیک‌های مختلف متغیر است. در ضمن روش انتخابی جهت کاشت با هزینه متفاوتی از سوی پزشک تعیین خواهد شد. قبل از انجام کاشت باید آزمایش‌هایی که توسط پزشک مشخص شده انجام شود و نتیجه برای انجام بهترین شیوه کاشت به پزشک مربوطه ارجاع داده شود. پس از کاشت ابرو اگر نیاز به انجام مزوتراپی برای تقویت فولیکول‌ها باشد با در نظر گرفتن تعداد جلسات مورد نیاز جهت حصول نتیجه بهتر، فرد متحمل هزینه جانبی پس از کاشت خواهد شد.

جهت اطلاع از هزینه کاشت ابرو پرتراکم و نچرال به وب سایت رسمی کلینیک پوست و مو رز به نشانی https://roz-clinic.com/ مراجعه فرمایید.

مزوتراپی ابرو

مزوتراپی برای تقویت ریشه ابروها و ممانعت از ریزش موهای این ناحیه در نظر گرفته شده است. در این شیوه که به صورت یکی از روش‌های کم تهاجمی شناخته می‌شود افزایش خونرسانی به فولیکول‌های مو صورت می‌گیرد. در نتیجه تغذیه موهای این ناحیه به صورت راحت‌تر انجام شده و ریشه مو از استحکام بیشتری برخوردار خواهد شد. این شیوه با عوارض کم و تاثیرگذاری سریع همراه است و عارضه خاصی ایجاد نمی‌کند. مراقبت‌های توصیه شده توسط پزشک به صورت 24 تا 48 ساعت پس از مزوتراپی توصیه می‌گردد که در این مدت فرد نباید فعالیت سنگین انجام دهد و تا یک هفته باید از نور مستقیم خورشید دوری کند.

هزینه مزوتراپی به عوامل مختلفی مانند تعداد جلسات درمانی و دز داروی تزریقی همچنین میزان آسیب ابرو در کلینیک‌های مختلف به صورت متغیر تعیین می‌گردد. پس از انجام این شیوه هزینه جانبی دیگری وجود ندارد. ماندگاری مزوتراپی با توجه به مهارت پزشک مربوطه و رعایت کردن مراقبت‌های مشخص شده تعیین می‌گردد اما به طور کلی این روش دارای ماندگاری بالایی است و به هر میزان رعایت اصول مراقبتی بهتر باشد ماندگاری دائمی‌تری مشاهده خواهد شد. با مراجعه به کلینیک رز و مشاوره با متخصصان متبحر در مورد جوانب مختلف رویش مجدد ابروها اطلاعات کافی را کسب خواهید کرد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد