تکنیک های مختلف لیفت ابرو

ابروهایی که به صورت، حالتی بداخلاق می‌دهند، می‌توانند بر روی افراد آسیب دیده سنگینی کنند. لیفت ابرو روشی از جراحی پلاستیک و زیبایی است و می تواند چهره را سال ها جوان تر نشان دهد.

تکنیک های مختلف لیفت ابرو

لیفت ابرو به طور قابل توجهی ناحیه اطراف چشم را تغییر می دهد و می تواند با جراحی یا بدون جراحی زیبایی انجام شود.

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ می دهیم :

لیفت ابرو چیست؟

مزایای لیفت ابرو چیست؟

تکنیک های لیفت ابرو

آماده شدن برای لیفت ابرو

بعد از عمل چه اتفاقی می افتد؟

هزینه لیفت ابرو چقدر است؟

 

لیفت ابرو چیست؟

افتادگی ابروها، کیسه های زیر چشم و افتادگی پلک ها، چهره را پیرتر از آنچه هست نشان می دهد. اگر این ویژگی‌ها به‌عنوان نقص در نظر گرفته می‌شوند، لیفت ابرو راهی عالی برای جوان‌سازی صورت و دادن حالت ارتجاعی بیشتر به آن است. می توان آن را با جراحی سفت کردن پلک یا پیشانی ترکیب کرد. برای لیفت ابرو بدون جراحی، اسید هیالورونیک یا بوتاکس تزریق می شود. اما نتیجه این روش ها حداکثر شش ماه دوام می آورد و پس از آن باید تمدید شود.

 

مزایای لیفت ابرو چیست؟

ابروهای نامتقارن اغلب ژنتیکی هستند، اما شکل ابروها نیز در نتیجه روند طبیعی پیری تغییر می کند. اگر تفاوت های قابل تشخیصی بین نیمه راست و چپ صورت وجود داشته باشد، افراد مبتلا به سرعت احساس می کنند که جذاب نیستند. این می تواند تأثیر منفی بر اعتماد به نفس داشته باشد. لیفت ابرو فواید زیبایی را به همراه دارد و اعتماد به نفس را افزایش می دهد. این یک عمل کوچک و کم تهاجمی است. روش آندوسکوپی را می توان با بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام داد. این کار با یک برش مخفی انجام می شود و تنها یک اسکار کوچک باقی می ماند که درست زیر ابرو قرار دارد و قابل مشاهده نیست. لیفت ابرو ظاهری باز ایجاد می کند و بنابراین می تواند کل حالت صورت را تغییر دهد.

 

لیفت ابرو در گذر زمان

روش های عمل جراحی زیبایی در چند سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. در گذشته، یک برش بزرگ در امتداد خط مو در سراسر پیشانی مورد نیاز بود، امروزه از لیفت ابرو با حداقل تهاجم آندوسکوپی استفاده می‌شود. برش پوست تقریباً یک سانتی‌متر بزرگ است تا بتوان آندوسکوپ را وارد کرد پشت خط مو است.

 فقط چشم آموزش دیده می تواند او را تشخیص دهد. با لیفت مستقیم ابرو ، یک برش کوچک مستقیماً در بالای ابرو (به طور متناوب در چین پیشانی) ایجاد می شود و ابرو بالا می رود. اگرچه شکل ابروها را می توان به راحتی تعیین داد، اما اسکارها کاملاً نامرئی نیستند.

 

تکنیک های لیفت ابرو

لیفت ابرو معمولاً به معنای لیفت ابرو با جراحی است. امروزه جراحی زیبایی چندین گزینه برای سفت کردن ابروها، پلک ها و پیشانی دارد. با تلاش نسبتا کمی می توان به موفقیت های قابل توجهی دست یافت. در همان زمان، قوس نوسان را می توان اصلاح کرد که فرم ابروها در نهایت سلیقه ای است. زنان عاشق ابروهای منحنی زیبا و نسبتاً بلند هستند، مردان ابروهای متمایز و نسبتا صاف را ترجیح می دهند. تکنیک مورد استفاده بستگی به وضعیت واقعی ابرو و نتیجه نهایی مطلوب دارد.

 

سه تکنیک متداول است که هر کدام به تأثیر متفاوتی می‌رسند:

لیفت کلاسیک : در نوع کلاسیک، جراح نوار کوچکی از پوست بالای ابرو را برمی دارد. لبه های باقی مانده را بدون کشش می دوزد. اگر ابروها متراکم باشند، جای زخم به طور کامل توسط مو پوشانده می شود. اگر ابروها نازک باشند، جراح جای زخم را به ناحیه موهای اصلی منتقل می کند. در صورت تمایل، او همچنین می تواند لیفت شقیقه را انجام دهد، که ابروها را بالا می برد و پاهای کلاغی را کاهش می دهد.

لیفت ابرو با لیفت پیشانی : با لیفت ابرو با لیفت پیشانی، می توان یک سوم بالایی صورت را به وضوح هماهنگ کرد. این تکنیک جراحی بر اساس پایه مودار سر است و برای چین و چروک های عمیق پیشانی ایده آل است. در اینجا نیز جای زخم بسیار ظریف و در موهای سر پنهان شده است.

لیفت ابرو با نخ : ابرو با نخی که خود حل می شود با خارهای کوچک کمی بلند می شود. شکل آن نیز به این صورت قابل تغییر است. این روش یک اصلاح ظریف بدون جای زخم است و اغلب با لیفت پلک بالایی ترکیب می شود. لیفت با نخ سه تا پنج سال طول می کشد.

آماده شدن برای لیفت ابرو

لیفت صورت را می توان به دلایل پزشکی یا زیبایی انجام داد. حتی تغییرات کوچک در ناحیه چشم می تواند به شدت حالت چهره را تغییر دهد. بنابراین، این جراحی، حتی اگر نسبتاً بی ضرر باشد، باید به دقت مورد توجه قرار گیرد. جراح دستورالعمل های دقیقی در مورد نحوه آماده سازی می دهد. مانند سایر عمل ها، قوانین رفتاری در رابطه با رژیم غذایی، سیگار کشیدن و ترک برخی داروها وجود دارد. پیروی از این قوانین روند صاف عملیات را تعیین می کند. مصرف داروهای رقیق کننده خون باید چند هفته قبل از لیفت با مشورت پزشک خانواده قطع شود.

 

بعد از عمل چه اتفاقی می افتد؟

درز با چند نوار گچ پوشانده شده است. تداعی بزرگتر زائد است. به بیماران اجازه داده می شود بلافاصله بعد از عمل کلینیک را ترک کنند. پیشانی و ابروها ممکن است هنوز کمی بی حس شوند. برای اینکه تورم سریعتر کاهش یابد، نواحی آسیب دیده پوست باید مرتباً در سه روز اول خنک شوند. در حالت ایده آل، بیماران در آینده نزدیک در رختخواب دراز می کشند و بالاتنه خود را بالا می برند. ورزش برای دو تا سه هفته ممنوع است. پچ ها بعد از حدود یک هفته حذف خواهند شد. اکنون پوست این ناحیه نیز اجازه مرطوب شدن دارد. ناحیه عمل شده نباید تا یک هفته دیگر با لوازم آرایشی تماس پیدا کند. کبودی هنوز تا دو هفته قابل مشاهده است.

 

هزینه لیفت ابرو چقدر است؟

هزینه چنین عمل زیبایی را خود بیمار تقبل می کند و باید هزینه های بین 15 تا 50 میلیون را در نظر بگیرد. شرکت های بیمه درمانی فقط جراحی ضروری پزشکی را پوشش می دهند. اندیکاسیون پزشکی تنها زمانی داده می شود که بیمار دیگر نتواند بدون عمل با زندگی روزمره کنار بیاید. با استفاده از مثال لیفت ابرو، اختلالات روانی شدید می تواند فرض هزینه ها را توجیه کند. پس از ارسال درخواست، خدمات پزشکی شرکت های بیمه سلامت وضعیت را ارزیابی می کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد