سرنوشت جشنواره مد و لباس فجر چه شد؟

پوستر دوازدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر قرار است سه‌شنبه ـ ۱۷ مرداد ماه ـ با حضور وزیر ارشاد رونمایی شود؛ رویدادی باقیمانده از جشنواره‌های فجر ۱۴۰۱ که در نهایت به نیمه دوم امسال موکول شد.

سرنوشت جشنواره مد و لباس فجر چه شد؟

۱۷ مرداد ماه قرار است از پوستر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر رونمایی شود. این جشنواره در حالی مقدمات برگزاری‌ را طی می‌کند که طبق آخرین اعلام، قرار بود بهار سال ۱۴۰۲ برگزار شود. 

تغییرات اعلام شده در زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، حکایت از آن داشت که این رویداد بهار ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. دلیل این تغییرات نیز توّرم جشنواره‌ها و نبود ظرفیت برای برگزاری جشنواره مد و لباس و از سویی دیگر تحول آیین‌نامۀ آن عنوان شد.

یکی از تغییرات آیین نامه‌ای این جشنواره تقویت حوزه پوشاک آقایان، کودکان و نوجوانان عنوان شده بود. همچنین گفته شد، با وجود اینکه این رویداد تا کنون در سطح ملی برگزار شده است، طی دوازدهمین دوره مهمانانی را هم از کشور تونس پذیرا خواهد بود. 

آخرین و یازدهمین دوره از این رویداد فرهنگی، تیر ماه سال ۱۴۰۱ توسط شورای فرهنگ عمومی برگزار شد که با احتساب گذشت دوره‌ای یک ساله، کمی از زمان برگزاری نمایشگاه مد و لباس گذشته است.

حالا با گذشت حدود دو ماه از فصل بهار، ۱۷ مرداد ماه از پوستر این جشنواره رونمایی خواهد شد.

62691616

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها