تقویت لثه با پوست گردو

برای تقویت لثه و مصون ماندن از بیماری ها از پوست گردو استفاده کنید.

تقویت لثه با پوست گردو

مالیدن پوست گردوی تازه موجب تقویت لثه‌ها می‌شود و PH محیط دهان را تغییر می‌دهد و مانع عفونت می‌شود و بهتر است هفته‌ای چند بار پوست گردوی تازه را به لثه‌ها مالید. فخ و ریفلاکس خود عامل بوی بد دهان است, باید دانست که کسی که مشکل معده دارد , بوی بد دهانش با مسواک از بین نمی‌رود. افرادی که دچار ترشحات پشت حلق هستند نیز دهانشان بوی بد می‌دهد.

دکتر مقیمی گفت: وجود بلغم و صفرای متعفن در معده خود عاملی برای بوی بد دهان است که معمولا اگر صفرای متعفن در معده باشد, بوی بد دهان بعد از غذا خوردن از بین می‌رود و اگر بلغم متعفن در معده باشد, بوی بد دهان با غذا خوردن از بین نمی‌رود.

وی بیان داشت: در بروز بیماری از دیدگاه طب سنتی باید گفت که اگر عضوی از بدن ضعیف شود مواد زائد در آن عضو تجمع بیشتری می‌کند و آن عضو را بیمار کرده و برای رفع بیماری باید عضو ضعیف را تقویت کرد. این دستیار تخصصی طب سنتی ایران عنوان کرد: مالیدن پوست گردی تازه موجب تقویت لثه‌ها شده و PH محیط دهان را تغییر داده و مانع عفونت می‌شود بهتر است هفته‌ای چند بار پوست گردوی تازه را به لثه‌ها بمالند.

اثرات مفید ترکیب سقز, کندر و عسل برای معده و دندان

دکتر مقیمی خاطرنشان کرد: جوشانده گلنار به همراه "مورد" لثه‌ها را تقویت کرده و از ترکیب سقز, کندر و عسل می‌توان آدامس تهیه کرد و بعد از غذا آن را جوید که موجب تقویت معده بهبود هضم و تقویت دندان می‌شود.

منبع: رکنا

1980

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد