تست هوش: آیا توانایی حل این معمای ریاضی را در 10 ثانیه دارید؟

اگر به تست های هوش علاقه دارید به مطلب تست هوش ریاضی با عدد مفقود خوش آمدید. چالش این است که توانایی ریاضی خود را ارزیابی کنید. این یک تست هوش است که شما را ملزم می کند از استدلال منطقی خود استفاده کنید. برای انجام این کار، از شما دعوت می شود تا کادرهای پر از اعداد ظاهر شده در تصویر را با دقت مشاهده کنید.

تست هوش: آیا توانایی حل این معمای ریاضی را در 10 ثانیه دارید؟

در نگاه اول خواهید گفت که این فقط یک تست ساده کودکانه است. لطفا توجه داشته باشید که تنها 20 درصد از کاربران اینترنت توانستند این معما را حل کنند.اگر با پازل های ریاضی آشنایی دارید، این تست چیز جدیدی نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیوند بین هر عدد را در هر گروه از جعبه ها رمزگشایی کنید تا بتوانید آن را حل کنید. این چالش نیاز به تمرکز و پشتکار دارد. برای انجام این کار، از هر منبع حواس پرتی دور شوید. شما زمان زیادی دارید تا سعی کنید شماره گم شده را پیدا کنید.

تست هوش ریاضی با عدد مفقود

یک نابغه این کار را در کمتر از 10 ثانیه انجام می دهد. آیا شما توانایی آن را دارید؟ پاراگراف بعدی را بخوانید تا بدانید چرا باید این آزمایش را انجام دهید.توالی منطقی بین عناصر ارائه شده را تجزیه و تحلیل کنید. از توانایی های فکری خود برای فهمیدن معنی اعداد موجود در پازل استفاده کنید. مرحله به مرحله پیش بروید و ابتدا به دنبال واضح ترین ارزش ها باشید. هنگامی که یک مقدار را شناسایی کردید، سعی کنید همان استدلال را برای یافتن مقادیر دیگر به کار ببرید. برای حل موثر این معما از صبر و تفکر استفاده کنید.

این تست هوش آسان نیست. برای حل آن باید از مغز خود استفاده کنید. پس از آن، باید به دنبال تکنیکی باشید که به شما امکان می دهد پاسخ را بیابید. این به مغز شما فرصتی می دهد تا خلاق تر و فعال تر شود. به علاوه با انجام این تست می توانید عملکرد خود را بسنجید. به عبارت دیگر، خود را بهتر می شناسید. ناگفته نماند که این تست به شما اجازه می دهد تا آرامش داشته باشید و از استرس دوری کنید. بنابراین، آیا پاسخ درست را پیدا کرده اید؟ می توانید آن را در پایین مطلب بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی با عدد مفقود

عجله کن؛ زمان در حال اتمام است. شاید بیشتر شما تا به حال این پاسخ را پیدا کرده باشید.اگر نمی توانید آن را پیدا کنید، می توانید راه حل ارائه شده در پایان مطلب را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ صحیح 29 است. عملیاتی که این تست از شما خواسته است انجام دهید پیچیده نیست. باید حاصل ضرب (x) و مجموع (y) اعداد در دو کادر بالا را انجام دهید. مقدار عدد در کادر پایین مجموع آنها (x + y) است. برای درک بهتر: (6 * 4) + (6 + 4) = 34. شما می توانید همان عملیات را برای باقی مانده انجام دهید.
اگر این نتیجه را پیدا کردید، به شما تبریک می گویم! تو یک نابغه ای. در واقع، همه نمی توانند این معما را حل کنند. به لطف هوش خود توانستید آن را روشن کنید.

jmXH2cvS4k1z

منبع: چشمک
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    تا الان این جور ریاصی حل نکرده بودم .ممنون که راه حل را نوشتید یاد گرفتم .

  • ناشناس
    0

    تست خوبی بود، ممنون @@

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد