خطر استنشاق دود عنبرنسا

فوق تخصص بیماری‌های ریوی، معتقد است که هر گونه دودی برای ریه مضر است و این شامل دود اسپند، عنبرنسا و...، می شود.

خطر استنشاق دود عنبرنسا

سید علی جواد موسوی، در واکنش به ادعاهایی که پیرامون استفاده از دود اسپند و عنبرنسا و…، برای ویروس کشی در محیط‌های بسته وجود دارد، گفت: هر گونه دودی برای ریه مضر است.

وی افزود: اکثر این دودها برای ریه بسیار مضر هستند.

موسوی با عنوان این مطلب که استنشاق دود عنبرنسا بسیار خطرناک است، ادامه داد: گفته می‌شود این دودها ویروس را می‌کشد که واقعاً این طور نیست. اگر هم درست باشد، بر اثر ایجاد کمبود اکسیژن در محیط اتفاق می‌افتد که این عامل برای خود ریه هم مضر است.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • موسوی
    0

    دکتر دانسته هاشو برا خودش عملی کته،،،،، ما شهرستانی ها با استفاده از گیاهان دارویی و همین دود اسپند و عنبر نسارا خیللللی از بیماری هامون رو درمون کردیم مث عفونت گوش،،، گلو،،،، عفونت زنانه،،،،

    نظرات شما -
    • مردم
      0

      دمت گرم مرد خودتی

  • Amr
    0

    بعضی از این متخصص ها دوست دارن خودشونو کار درست نشون بدن، فقط کافیه یه سرچ تو اینترنت در مورد مضرات نان، آب، حتی اکسیژن بزنید و خودتون نتیجه رو ببینین

  • مردم
    0

    سلام در مسائل پزشکی نگاهی به طب سنتی عنبر نسا و اسپند بسیار عالی و موثر هست هرکسی گفته الکی گفته بعصی موضوعهای پزشکی در خبر فوری رنگ بوی خارج کشور وغیر کارشناسی است

  • محمد
    0

    چرا اسم مرسومش را نمی گویید ؟سرگین ماده خر

  • متفاوت
    0

    حقیقت اینه که : بطورکل هر دودی میکروب کش و ویروس کش است واز بین برنده وبه عبارتی ضد عفونت کننده است.حتی اگرزیاد باشد انسان وجانورکش وخفه کننده هم هست.اما بدن ما مدام در حال تصفیه است که درجه تصفیه کردن ان بستگی به فعالیتها و رژیمها و خوراکی ها دارد.دود ناشی ازموارد گیاهی که سرگین حیوانات هم که علف خوارهستند در مواردی که بدن دچارعفونت میشود قطعا هر ازچند گاهی میتواند مانع فعالیت باکتری یا ویروسها شود لذا پس از استنشاق چنین مواردی باید هرچه بیشتر خود رادربرابر هوای ازاد قرارداد تا ریه جبران کمبود اکسیژن راجبران کند.به نظر من باید دراین شرایط دربیمارستانها ومراکز پرتجمع هر روز یک مرتبه با این روش مانند اسپند دود کردن اقدام به ضدعفونی کنند که قطعا بدون تاثیر نخواهد بود. عنبر نسا یا سرگین اسب یا گوسفندانی که ازمراتع که با تعدد گیاهی استفاده میکنند بهتر است وفرقی باهم ندارند.

  • وحید
    0

    اتفاقا در هر خانواده ای که از دود اسپند،عنبر نسارا و سرکه سیب استفاده کردند هیچکدام به کرونا مبتلا نشدند.

  • مهدی
    0

    همه دودها دود هستن دیگه...معلومه زیان دارن. تنها دود بدون ضرر فک کنم دود تریاک باشه...هیچ ضرری نداره خیلی هم خوبه..حال آدم رو هم خوب میکنه . فقط حیف که کل زندگی ات رو خراب میکنه!!!!

  • متفاوت
    0

    حیات ونشاط هرموجود زنده به دوعامل اصلی بند و وابسته است 1_اکسیژن2_ویتامینc,,هر ، دودی ، اولین کاری که میکند کشتن اکسیژن و ازبین بردن ویتامینc است.وقتی که نقصانی از این دو دربدن انسان ایجاد شود زمینه برای گسترش هر بیماریی فراهم میشود.اظطراب ، ترس،استرس وبرخی تفکرات هم مانند بخل،حسدو...نیز برای ازبین بردن این دومورد دست کمی از دود ندارند.بانقصان این دو مورد سیستم دفاعی بدن نیز دچار مشکل میشود.کسی که فعالیت بدنی ندارد درست مانند کسی است که روزی دو پاکت سیگار میکشد، چون بدنش را برای تصفیه فعال نمیکند.علم وتخصص تجارت است و انچه انجام میشود حق است.

  • ابراهیم
    0

    اتفاقا من کرونا داشتم و با استنشاق دود عنبر نسا توانستم بدون هیچگونه عوارضی این بیماری را ضربه فنی کنم

  • احسان
    0

    متن دروغ است. عنبر الانسا عالی برای بیماری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها