رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

بیش از ۳ میلیون دوز واکسن کرونای "ابران برکت" در حال تحویل به وزارت بهداشت است

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: در طی یک‌ ماه پس از صدور مجوز تزریق عمومی واکسن از سوی وزارت بهداشت، بیش از سه میلیون دز را در خط اول شفافارمد تولید کردیم که این واکسن‌ها به صورت هفتگی در حال تحویل است.

بیش از ۳ میلیون دوز واکسن کرونای "ابران برکت" در حال تحویل به وزارت بهداشت است

محمد مخبر امروز -شنبه- در آیین پویش "روستا با برکت" افزود: تا پایان این هفته نیز حدود ۹۰۰ هزار دز دیگر از واکسن برکت را تحویل وزارت بهداشت می دهیم.

وی به برخی حواشی فضای مجازی در خصوص تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا اشاره و تصریح کرد: خط تولید واکسن کوو ایران برکت به هیچ وجه مشکلی ندارد و به صورت شبانه‌ روزی درحال تولید واکسن است و شایعات در خصوص کمبود مواد اولیه‌ واکسن هم کاملا کذب و بی‌اساس است.

رییس ستاد إجرایی فرمان امام(ره) از آماده شدن خط دوم تولید واکسن در کارخانه شفافارمد خبر داد و یادآور شد: این خط در حال گذراندن تست‌های نهایی است و با راه‌اندازی آن از اوایل مرداد، هفته‌ای بیش از ۲ میلیون دوز واکسن برکت تحویل وزارت بهداشت خواهیم داد.

مخبر گفت: همچنین خط سوم تولید واکسن نیز تا پایان مردادماه راه‌اندازی می شود که می تواند هفته ای ۶ میلیون دوز واکسن تولید کند و همانطور که وعده دادیم تا پایان شهریور ماه حداقل ۵۰ میلیون دوز واکسن کوو ایران برکت تولید خواهیم کرد

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • داروغه
    0

    باز واکسن صدقه گرفتن از کشورهای دیگه میخوان بگن مال خودمونه .شما دسته بیل وارد میکنید حرف از واکسن نزنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها