کمک میلیاردی موکب‌های سمنان به سیل‌زدگان/ اهدای خانه برای بازسازی عتبات عالیات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان با اشاره به کمک 30 میلیارد ریالی مردم این استان به موکب‌های فعال در استان‌های سیل‌زده گفت: یک بانوی خیر سمنانی خانه خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات اهدا کرد.

کمک میلیاردی موکب‌های سمنان به سیل‌زدگان/ اهدای خانه برای بازسازی عتبات عالیات

رمضانعلی حلوایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات اظهار کرد: امسال مبنای کار ستاد، تمرکز روی اموال غیرمنقول بوده و با همکاری همه دست‌اندرکاران، بانویی در سمنان واحد مسکونی خود را به ارزش 300 میلیون تومان به ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان اهدا کرد.

وی تصریح کرد: در گرمسار نیز یک واحد مسکونی و در آرادان یک هزار مترمربع زمین به ستاد بازسازی عتبات عالیات در روزهای آینده اهدا می‌شود و زمینه‌های خوبی در کشور وجود دارد تا در آن ورود شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان افزود: باید با تقویت اطلاع‌رسانی و کارهای تبلیغاتی در ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان، زمینه افزایش کمک‌های مردمی را فراهم کرد.

حلوایی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در 13 شهر و شهرستان استان سمنان نماینده دارد و 300 نیروی افتخاری با این ستاد در استان همکاری می‌کنند، گفت: گسترش همکاری‌ها و ارتباطات با آحاد مردم برای همه روستاها و بخش‌ها دیده شده است و در این زمینه، نماینده و رابطان ستاد بازسازی عتبات عالیات در روستاها نیز انتخاب شدند.

وی بیان کرد: در تمام مساجد و دستگاه‌های دولتی استان سمنان نیز رابطان ستاد بازسازی عتبات عالیات معرفی شده‌اند و با توجه به اینکه این ستاد هیچ بودجه خاصی ندارد، دستگاه‌های اجرایی به اجرای برنامه‌های آن در بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کمک می‌کنند و همدلی خوبی بین مدیران استان سمنان برقرار است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان تصریح کرد: اعزام نیروی افتخاری به کربلا، نجف، سامرا و کاظمین از استان سمنان صورت می‌گیرد و این استان مقام پنجم کشور را در سال 97 با اعزام 500 نفر نیرو به این عتبات عالیات کسب کرده است.

حلوایی با اشاره به برپایی 31 موکب در اربعین حسینی سال گذشته به همت مردم استان سمنان گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات تلاش کرد تا خدمات خوبی به زائران اربعین حسینی ارائه دهد.

وی افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیز سال گذشته به موکب‌ها بالغ بر هشت میلیارد تومان بوده است که بخشی از آن مربوط به کمک‌های غیرنقدی می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان اضافه کرد: سال گذشته برای یک هزار و 100 نفر ویزای رایگان در قالب خادمان اربعین استان سمنان صادر شد و یک هزار و 570 نفر خادم نیز خدمتگزار موکب‌های اربعین حسینی از استان بودند.

حلوایی سهمیه پارسال اسکان و تغذیه‌ موکب‌های استان سمنان را در ایام اربعین بالغ بر 32 هزار نفر عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در جریان سیل اخیر در آق‌قلا استان گلستان و چم‌مهر و پل‌دختر استان لرستان، از فعالیت 13 موکب در جریان سیل اخیر خبر داد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان گفت: این موکب‌ها، سه میلیارد تومان جمع‌آوری کمک از سوی مردم داشتند و در روز، پنج هزار پرس غذا نیز بین سیل‌زدگان توزیع می‌کردند.

حلوایی با اشاره به فعالیت‌های موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در دهه کرامت گفت: 6 موکب در شهر سمنان در این روزها در ورودی و خروجی‌های شهر فعالیت دارند و به زائران حرم رضوی خدمات‌رسانی می‌کنند.

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    سلام خیرین محترم.محمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من۳۱سال سن دارم چندین سال دوست دارم متاهل بشم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری فن خاصی بلد نیستم بخاطر که درآمدم کم. تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران. خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی دربیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن،شماره عابر سپه (۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲)بنام محمدهادی قربانی. تو راخدا کمکم کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد