ساخت دبیرستان اتباع خارجی در سمنان/ مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان در ساخت

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از ساخت دبیرستان اتباع خارجی در سمنان خبر داد و گفت: کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در ساخت این واحد آموزشی در بافت فرسوده سمنان مشارکت می‌کند.

ساخت دبیرستان اتباع خارجی در سمنان/ مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان در ساخت

سعید هژبری، با اشاره به بازگشایی پاکت‌های مناقصه ساخت دبیرستان 12 کلاسه‌ای در سمنان اظهار کرد: کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد، دو میلیارد تومان در ساخت دبیرستان 12 کلاسه در بافت فرسوده سمنان مشارکت می‌کند.

وی تصریح کرد: این واحد آموزشی در راستای خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان اتباع خارجی در سمنان ساخته می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان افزود: حضور اتباع خارجی در استان سمنان به خاطر شرایط اقتصادی مناسب این استان بسیار زیاد است و باید زیرساخت‌های فضای آموزشی متناسب با تعداد آنها در استان فراهم شود.

هژبری گفت: تا امروز دو فضای آموزشی ویژه اتباع خارجی در استان سمنان ساخته شده است و عملیات اجرایی سومین فضای آموزشی نیز در سال 98 آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبار موردنیاز این پروژه 4.5 میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: رقم پیمان مشخص و 2.5 میلیارد تومان در اعتبارات دولتی و دو میلیارد تومان در اعتبارات کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد برای آن پیش‌بینی شده است.

سمنان و شاهرود؛ دارای کلاس‌های دونوبته

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در این استان گفت: سرانه حضور دانش‌آموزان در کلاس درس در استان سمنان بالاست و این به ایجاد کلاس‌های درس جدید برای کاهش شمار دانش‌آموزان و استانداردسازی سرانه جمعیت دانش‌آموزی در هر کلاس درس نیاز دارد.

هژبری افزود: سرانه جمعیت دانش‌آموزی در شهرهای بزرگ به‌طور میانگین 35 نفر در هر کلاس است که باید به 25 نفر برسد.

وی تصریح کرد: رشد جمعیت و مهاجرت‌پذیری استان سمنان باید مورد توجه قرار گیرد و متناسب با رشد جمعیت و مهاجرت‌پذیری در این استان کلاس‌های درس افزایش یابد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: در سمنان و شاهرود کلاس‌های دونوبته وجود دارد که خارج از استانداردهای آموزشی است و باید به این بخش نیز توجه شود.

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد